Barbike kao normalne žene donijele im 10 milijuna dolara više
Mattel Inc (MAT.O), najveći proizvođač igračaka u SAD-u, završio je poslovni kvartal slaveći nakon što su kupci razgrabili Barbike i igračke Fisher-Price, njihove glavne brandove. Reuters navodi da su dionice tvrtke porasle za šest posto, na 32,39 dolara, što je direktna posljedica toga što su se njihove Barbike diljem svijeta prodavale 15,8 posto bolje nego inače.
A sve nakon što je Mattel u siječnju izbacio na tržište niz novih modela Barbika različitih nijansi kože, različitih frizura i odjeće, te u tri tjelesna stasa – visoka, s oblinama i mališanka. Sve kako bi pokrili što veći postotak stanovništva. Godinama je tvrtka bilježila pad prometa jer su se djeca više okretala drugim lutkama, elektroničkim igrama i tabletima.
Najbitnija stvar kojom je tvrtka postigla rast je njena kampanja "Možeš biti što god želiš", ističući na taj način potencijal žena u različitim profesijama. Fisher-Price je također rastao, ali ni izbliza kao Barbike, oko šest posto. U apsolutnim, "šuškavim" brojkama to znači da je, primjerice, prihod kalifornijske podružnice Mattela u prihodima porastao sa 1,79 milijardi dolara na 1,80 milijardi, ali u čistoj dobiti sa 223,8 milijuna na 236,3 milijuna dolara.