Ispričali se zbog poskupljenja sladoleda od 60 lipa
Akagi Nyugyo, brend poznat po sladoledu na štapiću kojega obožavaju milijuni japanskih školaraca, snimio je televizijsku reklamu u kojoj se unaprijed ispričao kupcima iz razloga što je nakon 25 godina cijenu tog sladoleda morao povećati za 10 jena (60 lipa).
Strahujući da će porast cijene sladoleda izazvati veliko nezadovoljstvo kod kupaca, uprava tvrtke odlučila je snimiti reklamu u trajanju od 60 sekundi, a u kojoj su se zaposlenici i čelni ljudi te kompanije u znak poštovanja i isprike poklonili svojim kupcima.
Reklama počinje krupnim kadrom vlasnika i menadžera kompanije. Svi stoje na ulazu u tvrtku prekriženih ruku, imaju tužan pogled i direktno gledaju u kameru. Kako se kamera udaljava vidimo sto zaposlenika kako mirno stoje u formaciji, u istoj pozi. U pozadini svira narodna pjesma koja govori o poskupljenju. Na kraju se svi dubokim naklonom ispričaju svojim kupcima uz poruku preko cijeloga ekrana „držali smo se 25 godina, ali...“, nakon čega slijedi jasna poruka o poskupljenju „6070“.
Reklama koja se dva dana vrtila na nacionalnoj televiziji pravi je hit postala na YouTubeu. Pregledana je gotovo milijun puta što je iznenadilo i samo vodstvo kompanije. Kako prenosi agencija France Press glasnogovornica Akagi Nyugyoa rekla je da ni u snu nisu mogli pomisliti da će reklama imati toliko pregleda.
Javne isprike tvrtki u situacijama kada povećavaju cijenu svojih prozvoda u Japanu nisu neuobičajene. Ali video koji je snimila tvtka Akagi Nyugyo ipak je nešto posebno.
Akagi Nyugyo cijenu je sladoleda posljednji puta povećao 1991. godine, također za 10 jena, a kupcima su se tada ispričali reklamom u novinama.