Biznismeni-čudaci: "Hrpa autističnih ljudi koji hodaju kao muhe bez glave"

Thinkstock
Pisac i novinar Michael Lewis pošteno je 'oprao' neke od najbogatijih ljudi u SAD-u
Vidi originalni članak

Michael Lewis nije ljubitelj Silicijske doline, tj. nimalo ga se nije dojmila kultura koja ondje prevladava.

"To je hrpa autističnih ljudi koji hodaju kao muhe bez glave", izjavio je Lewis na Bloomberg televiziji. 

A poznati pisac i novinar zna o čemu priča budući da prije skoro 20 godina napisao knjigu ('The New New Thing') o tadašnjoj tehnološkoj industriji, premda se u međuvremenu orijentirao više na ekonomiju i sport.

Kad su ga upitali planira li napisati novu knjigu o tehnologiji, priznao je da mu je teško pisati o Silicijskoj dolini. "'The New New Thing' je bila najteža knjiga koju sam ikad napisao. Teško mi je pisati o tom mjestu jer nedostaje emotivnog sadržaja. To je vrlo hladno mjesto."

Lewis objašnjava da treba osjećati nekakvu emocionalnu povezanost kako bi pisao. A u svijetu tehnologije to jednostavno ne postoji.

Tvrdi da ljudi u 'dolini' glume da su uzbuđeni zbog tehnologije, no "nemate osjećaj topline ili strasti".

Palo Alto, 'srce' Sicilijske doline opisao je sljedećim riječima: "To je lijepo mjesto za posjetiti. Ulice su čiste i svi su bogati, ali je teško naći nešto tamo što ćete zavoljeti".

Lewis doduše živi u blizini, u Berkleyju, ali njega opisuje kao 'funky', te dodaje da kad bi sve što poznaje bio Palo Alto, vjerojatno bi napustio Kaliforniju.

Ipak, iskreno priznaje da nije baš sve negativno u svijetu tehnologije. Napominje da je Silicijska dolina uvijek živjela u nekom svojem 'tehnološkom mjehuriću' i da je sjajna stvar što zahvaljujući njima danas postoje različite velike tvrtke, piše Business Insider.

Za kraj je ispričao jednu anegdotu iz omraženog kraja: "Na kraju 'The New New Thinga' Jim Clark, koji se obogatio na internetu, kaže da će napustiti posao jer se počinje bojati. Čega? Kleiner Perkins, tvrtka rizičnog kapitala, u to je vrijeme dala 25 milijuna dolara startupu koji se zvao Google, što je Clark smatra nečuvenim. Pitao se zašto bi itko dao 25 milijuna Googleu?! Rekao je da su tražilice 'potrošna roba', što svi znaju, te da ima smiješan naziv za nešto bez budućnosti".

Posjeti Express