Tri ključne navike koje uspješni šefovi imaju zapravo su jako jednostavne

Thinkstock
Istraživanje je obuhvatilo 2,5 milijuna menadžera i 27 milijuna zaposlenika u 195 zemalja
Vidi originalni članak

Prema najnovijoj američkoj analizi koja uključuje detaljan uvid u menadžersko vođenje poslovanja objavljeno pod naslovom "State of the American Manager Report", vidljivo je kako je najosnovnija potreba zaposlenika zapravo "jasnoća" očekivanja.

Istraživanje je obuhvatilo 2,5 milijuna menadžera i 27 milijuna zaposlenika u 195 zemalja.

S obzirom da je radnicima najvažnije da im stvari, kako tvrdi istraživanje, budu jasne, tri su ključne navike koje bi uspješni šefovi trebali imati u odnosu prema zaposlenicima, a to su pomaganje, razgovori i razumijevanje.

O tome kako se šefovi trebaju ponašati donosi Poslovni dnevnik.

Posjeti Express