Tržište proizvoda za bebe zgrće milijarde

Thinkstock
Iako su Europa i Sjeverna Amerika trenutno najdominantnija tržiša gdje se prodaje 87 posto dječje hrane i 66 posto adaptirane hrane za bebe, iz godine u godinu se povećava prodaja u Latinskoj Americi, Aziji i Indoneziji te Africi i Srednjem Istoku
Vidi originalni članak

Iako se u svijetu rađa manje djece, vrijednost industrije povezana s njima raste. Tako će prema istraživanju Nielsena do kraja godine vrijednost poslova s dječjom hranom 'eksplodirati' na 35 milijardi dolara dok će globalna proizvodnja dječjih pelena narasti na 27 milijardi dolara.

Stručnjaci pripisuju to porastu srednje klase u zemljama u razvoju gdje posljednjih godina cvijeta prodaja dječjih proizvoda.   

Iako su Europa i Sjeverna Amerika trenutno najdominantnija tržiša gdje se prodaje 87 posto dječje hrane i 66 posto adaptirane hrane za bebe, iz godine u godinu se povećava prodaja u Latinskoj Americi, Aziji i Indoneziji te Africi i Srednjem Istoku. Tako je, primjerice u Latinskoj Americi zabilježen porast prodaje adaptirane hrane za bebe za 48 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine što se djelomično pripisuje povećanju žena u radnoj snazi. Cvjeta i tržište organske i zdrave hrane za djecu koje je prošle godine poraslo za gotovo deset posto.     

Slična je situacija i s pelenama. Najviše ih se prodaje u Sjevernoj Americi i Europi, no tržišta zemalja u razvoju su u porastu upravo zbog rasta cijena i povećane prodaje.

Unutar tržišta pelena razvilo se i ono pelenskih hlača koje je u protekloj godini u odnosu na prethodnu godinu poraslo za 20 posto, prvenstveno zbog prodaje u Europi, Aziji i Indoneziji, piše Fortune

Posjeti Express