Zagrebačka pivovara otvorila 38 milijuna kuna vrijedan centar u Zaprešiću
Zagrebačka pivovara u prisustvu je ministra gospodarstva Ivana Vrdoljaka i gradonačelnika grada Zaprešića Željka Turka te brojnih gostiju i partnera otvorila logistički, distributivni i komercijalni centar u Zaprešiću.
Riječ je o investiciji vrijednoj 38 milijuna kuna, a moderni centar izgrađen je u rekordnom roku kraćem od osam mjeseci od početka radova.
Direktor logistike i planiranja Molson Coorsa za Središnju Europu Nenad Banjac osvrnuo se na glavne prednosti modernog centra te kazao:
"Novi distributivno komercijalni centar Zagrebačke pivovare jedan je od najfunkcionalnijih centara kompanija u sklopu industrije robe široke potrošnje na hrvatskom tržištu ukupne vrijednosti 38 milijuna kuna. U funkcionalnom smislu, cijelo područje logistike i distribucije Zagrebačke pivovare bit će centralizirano na jednom mjestu prema najsuvremenijim standardima čime ćemo pridonijeti bržem i učinkovitijem poslovanju.“"
Tom se prigodom uzvanicima obratio i predsjednik uprave Zagrebačke pivovare Sergey Yeskov te izjavio:
"Ovom velikom investicijom nastavljamo s daljnjim ulaganjima u razvoj poslovanja i proizvoda. Dokaz tomu je činjenica da smo prošle godine u kapitalne projekte, kao što je i novi centar u Zaprešiću, uložili oko 114 milijuna kuna dok su kapitalna ulaganja Zagrebačke pivovare u posljednjih devet godina iznosila preko 780 milijuna kuna. Vjerujemo da ovakvim projektima doprinosimo stvaranju pozitivnog gospodarskog i investicijskog ozračja na lokalnom i nacionalnom nivou."
Koliko je ova investicija važna za poticanje daljnjih ulaganja u lokalnu zajednicu istaknuo je gradonačelnik Zaprešića Željko Turk te kazao kako suradnja sa Zagrebačkom pivovarom predstavlja i dobar primjer suradnje lokalne zajednice i vodeće pivovare na domaćem tržištu.
Ministar gospodarstva Ivan Vrdoljak također je pozdravio otvaranje novog centra Zagrebačke pivovare te istaknuo kako ovakvi projekti potiču daljnji razvoj investicijskog okruženja u Hrvatskoj.
Također je naglasio kao je Zagrebačka pivovara odličan primjer rasta i razvoja poslovanja i u proteklom periodu koji je bio prepun izazova za većinu domaćih kompanija.
Novim će centrom Zagrebačka pivovara ostvarit vlastiti skladišni kapacitet na površini od 43.128 četvornih metara na vlastitom zemljištu. Centar će osigurati potrebne uredske kapacitete za regionalni centar prodaje i njezine prateće službe. Njegov velik kapacitet omogućit će skladištenje svih proizvoda, ambalaže i reklamnih materijala Zagrebačke pivovare pod jednim krovom.
Uz urede prodaje, ondje će biti smješteni i uredi logistike te vanjski dio centra koji će svojom velikom površinom pridonijeti bržem i učinkovitijem poslovanju.