Konferencija Startover: Je li AI novi pouzdan kolega ili mrska konkurencija?
Kako prevladati strah od alata AI i iskoristiti potencijal nove tehnologije u službi employer brandinga te stvaranja boljeg radnog mjesta? Kako optimizirati procese i utjecati na održivost poslovanja? Na ova pitanja odgovore ćemo dati na panelu "Je li AI novi idealni zaposlenik, pouzdani kolega ili tek mrska konkurencija" na prvoj konferenciji Startover - Budućnost rada: pogled u sutra. Konferenciju organizira 24sata, 8. studenog u WESPA Business & Loungeu u Zagrebu (Green Gold).
Očekuju vas zanimljivi paneli, stručna izlaganja i inovativne ideje te primjeri uspješnih poslovnih praksi na temu budućnosti rada i održivog radnog mjesta, a više saznajte na službenoj stranici.
Treba li se bojati ukidanja radnih mjesta ili će AI otvoriti nove mogućnosti zapošljavanja? A o tome gdje ćemo biti u vezi s tim za pet godina, govorit će Davor Runje, osnivač/CTO airt.ai, te Petar Perković, Data Science Team Lead, Njuškalo, a moderator će biti dr. sc. Aco Momčilović, FutureHR Owner; President of Global AI Ethics Institute.
Kad su 2020. godine najveći svjetski stručnjaci radili predviđanja za 10 godina unaprijed, opći konsenzus je bio, ističe Davor Runje, da generiranje slika iz tekstualnih opisa i jezični modeli koji odgovaraju na bilo kakva pitanja neće biti dostupni u 2030. godini.
- Lani su se ta predviđanja pokazala pogrešnima i danas već rutinski koristimo ChatGPT, Dall-e, Midjourney i druge alate bazirane na generativnim AI modelima. Kako stvari stoje, ovaj napredak dodatno će se ubrzavati jer još ne vidimo konceptualna ograničenja nego sustavnim inženjerskim optimizacijama ti modeli postaju sve veći i skuplji, ali time i moćniji - kaže Runje i dodaje kako danas ozbiljno raspravljamo o tome hoćemo li konstruirati generalno inteligentne i samosvjesne strojeve u sljedećih nekoliko godina i koje će sve to posljedice imati na našu ekonomiju, kulturu i društveno uređenje općenito.
Petar Perković, Data Science Team Lead, kaže kako u Njuškalu koriste AI na različite načine.
- Prilikom predaje oglasa koristimo ga za analizu slike i teksta da bismo olakšali korisnicima odabir odgovarajuće kategorije za njihov oglas. Koristimo ga i za kontrolu kvalitete oglasa. Nedavno smo počeli primjenjivati AI i prilikom pretraživanja, omogućujući korisnicima da pronađu slične oglase otvorenom oglasu na temelju slike i teksta - ističe Perković, koji predviđa da će naša interakcija sa sadržajem na internetu sve više uključivati AI.
- Prilikom pretrage neće biti potrebno ručno prolaziti kroz listu rezultata nego će vam odmah biti dostupan sažetak koji će uzimati u obzir kontekst vašeg pitanja. U svim industrijama javit će se alati pogonjeni AI-jem, koji će nam služiti kao asistenti i ubrzati obavljanje svakodnevnog posla - ističe.
Na konferenciji Startover, u organizaciji 24sata, 8. studenog možete poslušati panele "Koliko je posao iz snova održiva ideja", "Kvalitete lidera za budućnost poslovanja" te "Održive poslovne prakse u Hrvatskoj".
Organizator konferencije su 24sata, a partneri su ENNA, HGK, Philip Morris, INA, Erste, HSM, Fina, HEP, Telemach, KONČAR, posao.hr, Leapwise i Terme Tuhelj.