6 od 10 korisnika ne čita sadržaj koji dijele na društvenim mrežama
Društveni mediji sada su popularniji od televizije te su glavni izvor informacija za mlade ljude. Unatoč ovom podatku, studija je pokazala da 6 od 10 korisnika ne čita sadržaj koji dijele. Stručnjaci tvrde da ova bezumna podjela raznih vijesti oblikuje naše kolektivno političko mišljenje.
Ovu studiju proveli su stručnjaci s kolumbijskog i francuskog Nacionalnog instituta, a do rezultata su došli na temelju analize preko 2.8 milijuna objava na Twitteru. Pokazalo se da čak 59 posto podijeljenih objava nikada nije otvoreno, odnosno korisnici koji su podijelili određene vijesti učinili su to bez da prije toga otvore link i pročitaju.
"Ovo je tipično ponašanje modernog doba. Ljudi će prije podijeliti vijest nego je pročitati. Oni formiraju mišljenje na temelju sažetka bez da se potrude saznati više", objašnjava Arnaud Legout koji je radio na ovoj studiji.
Studija je pokazala i kako ove vijesti, koje zapravo nitko ne čita, određuju koje će se teme proširiti društvenim mrežama, a koje neće. Kažu kako ovaj trend ima veći utjecaj na oblikovanje političkog mišljenja među mladima nego što se dosad smatralo.
Početkom ovog mjeseca The Science Post je objavio članak "Studija: 70 posto Facebook korisnika čita samo naslov članka prije nego komentiraju". Korisnici koji su otvorili članak vidjeli su da u njemu nema ništa, niti jedna rečenica. The Science Post je na ovaj način htio dokazati ovu tvrdnju, a u tome su i uspjeli jer je preko 46.000 korisnika podijelio ovaj članak...