Što odjenuti? IKEA je pronašla rješenje
Ikea je prošle godine prijavila 39 milijardi prihoda. Švedski masovni proizvođač kvalitetnog namještaja vodi se mišlju da stalno iznova treba treba raditi na inovacijama koje su primjenjive u domovima i kulturama diljem svijeta. Zato često provode lokalna istraživanja.
Tvrtka je tako napravila istraživanje jutarnjih rutina na 8.292 osoba iz osam velikih gradova. Pritom su došli do nekih zanimljivih otkrića. Građani New Yorka troše više vremena na uređivanje od drugih, dok su najbrži oni u Šangaju, a najsigurniji u svoj izgled su stanovnici Stockholma, piše Business Insider.
Ali neke stvari su univerzalne. Recimo činjenica da žene više vremena troše na pronalazak prave odjevne kombinacije od muškaraca. I da im je to često stresno iskustvo.
U korporacijskom žargonu to se zove bolnom točkom, koju bi pametan dizajn trebao moći riješiti. S tim na pameti Ikea je osmislila samostojeće ogledalo koje iza ima kuke i šipku za vješanje odjeće i nakita.
To praktično rješenje, koje se zove Knapper, omogućuje da na jednom mjestu držite sve što vam treba, od košulje do torbe, te bi trebalo pomoći ženama na način da večer prije objese sve što im treba sljedećeg jutra, na jedno mjesto.
S Knapperom, Ikea je ljudima ponudila rješenje problema kojeg mnogi nisu ni bili svjesni. I to za svega 249 kn.
-
Feljton: Proces stoljeća 5Presuda Artukoviću: 'U Staroj Gradiški djecu ubili cijanidom dok oni živi pužu po mrtvima'
-
'JADRAN' SMUTNJECrnogorci, vratite nam brod, ionako je sužio škaljarcima i kavčanima za šverc kokaina
-
PREMINUO U 82. GODINIKako je Toscani šokirao svijet fotografijom krvave odore hrvatskog vojnika