ImagoBOX 'zapakirao' Zagreb u originalno ruho

Imago
ImagoBOX je odlučio zapakirati svakodnevne i neprimjetne predmete u gradu i promatrati reakcije ljudi
Vidi originalni članak

Zapakirana klupica u parku, ulična svjetiljka, mjesto na špici i još nekoliko naizgled običnih objekata u centru Zagreba privlačili su ovih dana pozornost građana, a radi se o novoj zanimljivoj promociji Imago Boxa, agencije koja se bavi brandingom i dizajnom ambalaže.

Nakon što su prije neki dan u Zagrebu osvanula zanimljiva pakiranja uličnih predmeta, od koša za smeće pa do ulične svjetiljke na Zrinjevcu, danas smo otkrili o čemu se zapravo radi. Naime, Imago reklamna agencija odlučila je promovirati svoj skup usluga za branding i dizajn ambalaže pod nazivom ImagoBOX zanimljivom PR stunt kampanjom i tako privući pozornost šire javnosti te ukazati na značaj dobre ambalaže.

“Kako bi pokazali moć ambalaže, odnosno prenijeli poruku da su dobro zapakirani proizvodi bolje primijećeni, ImagoBOX je odlučio zapakirati svakodnevne i neprimjetne predmete u gradu i promatrati reakcije ljudi. Zapakirali smo uličnu svjetiljku, klupicu u parku, mjesto na zagrebačkoj špici, stupić, prostor za parkiranje bicikala i koš za smeće. Zanimljivo je bilo gledati kako ljudi koji su bar stotinjak puta u životu prošli pored tih predmeta ne obraćajući pozornost danas zastajali, vadili mobitele i fotografirali. To je ta razlika koju čini dobra ambalaža”, istaknuo je Igor Mladinović, glavni kreativni direktor Imago reklamne agencije.

“Kreativci uvijek maštaju o tome kako bi izgledale ambalaže sa potpunom kreativnom slobodom. Projekti na kojima ne bi bilo ograničenja, feedbacka i u kojem bi baš sve bilo onako, kako se njima čini najbolje. Upravo je tu želju Imago ispunio svojim kreativcima sa novim selfpromo projektom, u kojem je brief bio vrlo kratak: Osmislite amblažu za predmete iz naše okoline koje inače ne primjećujemo i učinite ih primjećenima”, rekao je Darko Bosnar, art direktor iz Imago reklamne agencije.

“Velik broj ambalaže i brandova je izašao iz naše agencije, vrijeme je da napravimo brand od naše usluge i promociju kakvu zaslužuje”, dodao je Dean Vranić, začetnik Imago boxa

Zagreb je tako na jedan dan bio lijepo zapakiran, a s obzirom na to koliku su pozornost privukli predmeti, ne bi bilo loše razmisliti da neke od njih Grad ostavi i kao trajne instalacije za privlačenje turista.

Kako izgledaju pakiranja ImagoBOX-a osim na policama u dućanima, možete vidjeti na ImagoBOX (http://www.imago-box.com), a kako izgleda Zagreb 'odjeven' u ImagoBOX pogledajte u videu.

Posjeti Express