14 reklama koje dokazuju da seks sve prodaje

screenshot/youtube
Od Calvina Kleina do Guccija – svi su oni barem jednom uzburkali duhove svojim reklamama
Vidi originalni članak

Modna industrija najbolju prodaju ostvaruje kada modeli nose najmanje odjeće. Zvuči čudno, ali u modi važno privući pažnju, a metoda "manje je više" u modi se više puta pokazala dobitnom.

Da se golotinja, odnosno seks prodaje dokazale su i neke od najprovokativnijih reklama u povijest mode – od maloljetne Kate Moss koja je pozirala za Calvina Kleina do Guccijevih stidnih dlaka u središtu reklamne kampanje. Donosimo pregled 14 najkontroverznijih modnih reklama koje su uzburkale duhove, a neke su brzo skinute s reklamnih panoa i iz medija.

Emporio Armani Underwear Spring 2009, David i Victoria Beckham

Gucci Spring 2003, Carmen Kass

Calvin Klein Underwear Spring 2009, Eva Mendes i Jamie Dornan

Dior Spring 2003, Gisele Bundchen

Dolce & Gabbana Spring 2007

Donna Karan Hosiery Fall 1991

Guess Spring 1990, Claudia Schiffer

Marc Jacobs, Dakota Fanning

Emporio Armani Underwear Fall 2011, Rihanna

Briant Atwood Fall 2012

Tom Ford for Men

Cesare Paciotti Fall 2011

Calvin Klein Spring 1992, Kate Moss i Mark Wahlberg

Versace Couture Fall 1994, Claudia Schiffer

Posjeti Express