Titanic II: Izašle su fotke, izgleda isto kao prvi Titanic

Screenshot
Konačno su objavljene kompjutorske animacije dijelova interijera novog broda koje se mogu usporediti s fotografijama salona, kabina i restorana pravog Titanica iz 1912. godine
Vidi originalni članak

Priča o Titanicu intrigira nas već desetljećima, no bi fanovi ovog davno potopljenog slavnog broda mogli dobiti priliku da zaplove njegovom replikom. 

Do 2022. godine novi model broda napravljen prema nacrtima Titanica, ali naravno i moderniziran, bit će porinut u more zahvaljujući australskom biznismenu Cliveu Palmeru koji će u ovaj projekt uložiti 500.000.000 dolara, piše Business Insider.

Titanic  će biti opremljen najsuvremenijom navigacijom i sigurnosnom tehnologijom, a bit će vrlo slična verzija originalnog broda. Konačno su objavljene kompjutorske animacije dijelova interijera novog broda koji se mogu usporediti s fotografijama salona, kabina i restorana pravog Titanica iz 1912. godine.

RMS Titanic bio je najveći putnički brod u vrijeme kad je plovio, početkom prošlog stoljeća, a njegovi graditelji zvali su ga 'nepotopivim'.  

Brod je bio dugačak 250 metara i širok 32 metra.

U usporedbi s današnjim kruzerima zapravo je bio pravi patuljak. 'Simphony of the Seas' kompanije 'Royal Caribbean' danas je najveći kruzer na svijetu i dugačak je 362, a širok 65,5 metara.

Dana 10. travnja 1912. Titanik se otisnuo na svoje posljednje putaovanje. Krenuo je iz Southamptona u Engleskoj, preko Atlantskog oceana prema New Yorku, zajedno sa 2.200 putnika i članova posade. 

Pet dana kasnije brod je udario u ledenu santu koja je probila podvodni dio broda i prouzročilo potapanje u manje od sat vremena. Oko 1500 ljudi nestalo je u ovoj katastrofi.

Brodolom je ostao zabilježen u povijesti i u popularnoj kulturi kao jedana od najpoznatijih pomorskih havarija. Priča o brodu postala je besmrtna kad je James Cameron snimio film 'Titanic' 1997. godine u kojem su zvijezde bile Kate Winslet i Leonardo di Caprio. 

Ali australski biznismen odlučio je napraviti Titanic II - brod koji će zaploviti oceanima do 2022. godine a primit će do 2.400 putnika. 

Titanic II bit će vrlo sličan originalnom brodu gotovo po svemu - arhitekturi i vanjskom izgledu broda, uređenju interijera, kategorizaciji restorana i putničkih kabina, te dužini.  

Ova posveta slavnom brodu grait će se zahvaljujući investitoru Cliveu Palmeru koji će u projekt uložiti pola millijarde dolara. Projekt je prvi put najavljen 2013. godine ali se realizacija usporila zbog brojnih financijskih poteškoća.

Ali sad, Titanic II je na najboljem putu da bude dovršen do planiranog roka zahvaljujući Palmeru i njegovoj kompanii Blue Star Line koja je dobila ime prema vlasniku originalnog Titanica, a zvala se White Star Line. 

Novi brod plovit će na istoj ruti kao i Titanic, a imat će istu kategorizaciju kabina. Cijena karte za putovanje još nije dostupna, ali za usporedbu, karta za Titanic preračunato u današnje vrijednosti koštalaje 350 dolara za pomoćni krevet, dok bi smještaj u premium kabini koštao 100.000 dolara.  Ovako je izgledala kabina druge kategorije u Titanicu...

... a ovako bi trebala izgledati u Titanicu II.

Kabine prve klase bile su vrlo prostrane i to je bio ujedno najskuplji smještaj na brodu, pa su ovom klasom putovale samo vrlo bogate i ugledne persone.

Putnici koji će kupiti karte za prvu klasu kabina u Titanicu II vjerojatno će također biti vrlo slavne ili bogate njuške. 

I u prvom  Titanicu putnici u prvoj klasi imali su posebnu recepciju. Slavne stepenice u Titanicu bile su smještene u odjeljku prve klase. 

I da, novi brod imat će repliku tih slavnih stepenica ispod staklenog stropa. 

Čak i oni koji neće putovati prvom klasom moći će si dočarati tračak dekadencije jer će svaki putnik na Titanicu II dobiti odjeću kakva se nosila prije stotinjak godina. Dame će dobiti krinoline s ojačanom konstrukcijom za stražnjicu, a kako kaže Palmer, gospoda će dobiti smokinge.

Zagrijani bazen kakav je imao Titanik imat će i Titanic II, a jedan takav već postoji na sestrinskom brodu Olympic. Titanic ll imat će sličan bazen koji će imati i brodske prozore. Doduše veličina je doista mala za današnje standarde, ali su graditelji htjeli ostati dosljedni.  

Titanic iz 1912. bio je opremljen i gimnastičkom dvoranom. Gimnastička dvorana imala je električnu devu i električnog konja, spravu za veslanje, kao i pokretnu traku za trčanje i sobni bicikl, a sve će to imati i Titanic II.  

Oni koji u 21. stoljeću više od krinolina s konstrukcijom vole tajice i yogu, ili recimo squash ili badminton, moći će to igrati na terenima koji će biti u ponudi putnicima u Titanicu II. Na starom Titanicu putnici su mogli igrati badminton za tadašnjih 2,5 šilinga na sat. 

Putnici prve klase imali su na raspolaganju i salon za pušenje, u koji su smjeli samo muškarci. 

Isti takav bit će i na Titanicu II, ali stroga pravila vjerojatno više neće biti ista.

Za četiri šilinga, odnosno jedan dolar, putnici iz prve klase mogli su koristiti i tursku kupelj i dodatne sadržaje. Imat će ju i Titanic ll i bit će identična.

Jelovnik još nije sastavljen, ali ako bi neko jelo moglo najbolje dočarati kulinarske delicije koje su se služile na brodu, onda je to janjetina u umaku od mente, i filet mignon.

Putnici treće klase su večerali u velikom restoranu punom stolova, a sličan je imao i brod RMS Olympic - Titanicov sestrinski brod.     Slična će biti i blagovaonica trećeg razreda i na Titanicu II. 

Luksuzni Cafe Parisien na Titanicu bio je omiljen mlađim putnicima. 

Njegova replika bit će i na Titaniku II, a bit će također na boku broda s pogledom na pučinu.

Novi Titanic imat će, kao i stari Titanic sobu Marconi, iz koje se moglo komunicirati s cijelim svijetom. Suvremeni sigurnosni i navigacijski sustavi samo su jedna od nadogradnji, a trup Titanica II bit će zavaren, za razliku od originala, čiji su dijelovi bili spajani zakovicama.  

I što je najvažnije, Titanic ll imat će dovoljno prsluka i čamaca za spašavanje. Izvorni Titanic imao je samo 20 čamaca u koje je mogla stati samo trećina putnika. Novi brod plovit će istom brzinom kao i Titanic, a to je 24 čvora, no umjesto na paru, pokretat će ga dizelski motori. 

Posjeti Express