3 znaka da e-mail polako, ali sigurno umire

Pixabay
Predviđanja pokazuju da će do 2020. godine e-mail, kakvog ga danas poznajemo, nestati
Vidi originalni članak

Nedavno je jedan poduzetnik izjavio kako tjedno prima oko 5.000 e-mailova, no rekao je i kako je nemoguće svaki pročitati i posvetiti mu pažnju. Zato sve više kompanija i uspješnih ljudi koristi alternativne alate kako bi brže i učinkovitije komunicirali. Mnogi stručnjaci predviđaju kako e-mail, kakvog ga danas znamo, neće postojati do 2020. godine. Zamijenit će ga tzv. hibridi e-maila i raznih chat servisa.  

Ako vam ovakav scenarij zvuči nevjerojatno, pročitajte 3 sigurna znaka da e-mail polagano umire...

Uberova korisnička podrška ne odgovara na e-mailova

Jedna od najpoznatijih kompanija na svijetu, Uber, sa svojih je stranica uklonila kontakt putem e-maila. Umjesto čitanja i odgovaranja na e-mailove, svu korisničku podršku odrađuju putem aplikacije. 

Ovaj trend počele su slijediti i ostale tvrtke jer je ovakav način rada brži i učinkovitiji.

Kinezi ne koriste e-mail

Najmnogoljudnija zemlja na svijetu ne koristi e-mail. Naravno, pojedini korisnici imaju svoju e-mail adresu, no većina korisnika u Kini i Indiji koristi novije alata za komunikaciju poput WeChata

Uzmemo li u obzir i konstantan rast mnogih servisa za chat, očito je da se sve manje korisnika oslanja na e-mail.

Korisnička podrška oslanja se na chatbotove

Jedan od glavnih trendova u online komunikaciji su sve popularniji chatbotovi. Stručnjaci se slažu da su oni jedna od najboljih upotreba umjetne inteligencije. Chatbotovi zaduženi za korisničku podršku nisu razdražljivi, ne mogu se umoriti i ne trebaju sjediti i listati gomilu e-mailova kako bi odgovorili na vaše pitanje. 

Kako komuniciramo danas?

Ove godine zabilježen je veliki rast chat aplikacija koje sve češće zamijenjuju ostale načine online komunikacije. Umjesto pisanja e-mailova, s prijateljima komuniciramo putem Vibera, Messengera ili WhatsAppa, a za razmjenu fotografija tu su razne aplikacije poput Instagrama ili Snapchata. 

I dok se e-mail danas koristi većinom u poslovne svrhe, i uspješni ljudi u posljednje vrijeme više biraju Twitter ili LinkedIn kao alat za komunikaciju sa suradnicima. 

Posjeti Express