Digitalni stručnjaci preuzimaju Zagreb na Digital Takeover konferenciji

express
Digital Takover najveća je regionalna digitalna konferencija čija je misija transformacija regionalne digitalne scene
Vidi originalni članak

Nakon uspješnog lansiranja Digital Takeover platforme 2015. godine organizator 24 sata, predvodnik digitalne transformacije na hrvatskom tržištu, najavljuje prvu regionalnu Digital Takeover konferenciju koja će se održati u Zagrebu 14. ožujka 2017. godine na lokaciji CineStar Zagreb, Branimir centar. 

Digital Takover najveća je regionalna digitalna konferencija čija je misija transformacija regionalne digitalne scene kroz razmjenu praktičnih znanja i vještina uz predstavljanje trendova od strane vodećih globalnih i regionalnih digitalnih stručnjaka. Konferencija ima ambiciju postati središnje mjesto susreta za donositelje odluka i digitalne eksperte u regiji. 

Činjenica da hrvatski i regionalni oglašivači ne prate potrebe svojih korisnika iako su Hrvati dokazano digitalna nacija s prosjekom od 7 sati dnevno provedenog vremena na internetu (izvor: IAB Croatia, CROMediascope), a s tek 12% ulaganja medijskih budžeta u digitalno oglašavanje (zadnji dostupni podaci; izvor: HURA AdEx 2015.) razlog je zbog kojeg organizator 24 sata želi ovom konferencijom osvijestiti važnost ulaganja u digitalno oglašavanje te povećati ukupni postotak ulaganja u digital. 

Za usporedbu, ulaganja u digital u SAD-u u 2016. su iznosila 38% ukupnih oglašivačkih budžeta, dok su u Ujedinjenom Kraljevstvu prešla polovicu svih oglašivačkih ulaganja - čak 51% (izvor: Warc Data; Adstats, McKinsey & Company, 2016.). 

Samo neke od tema koje će predavači i panelisti konferencije pokriti jesu digitalna transformacija, content marketing, native oglašavanje, influenceri, big data, video i mnoge druge, a uz  panel diskusije i predavanja, na programu konferencije biti će i radionice koje će voditi eksperti u digitalnom marketingu, a  koji su ujedno i predavači s bogatim iskustvom na visokom učilištu Algebra

Digital Takeover platforma započela je u ožujku 2015. godine kao serija manjih predavanja, a u posljednje dvije godine unutar nje je organizirano desetak evenata i manjih konferencija, koje su okupile preko tisuću sudionika i digitalnih stručnjaka. 

Digital Takeover je platforma 24sata, najutjecajnijeg hrvatskog medijskog branda, koji predvodi digitalnu transformaciju na hrvatskom tržištu. 24sata dio je Styria grupe čiji su portali u studenom brojili gotovo 2.1 milijun jedinstvenih korisnika, što je 87% internetskog dosega u Hrvatskoj. (izvor: Gemius, 2016/11)

Posjeti Express