EXIT i Viber lansirali globalni paket stickera
Stickeri su objavljeni na srpskom i ruskom jeziku na sam rođendan Exita 29. lipnja (praćeni engleskom verzijom od 4. srpnja) te su dostupni na svim tržištima širom svijeta, što ih čini jedinstvenim među paketima koji potiču iz Srbije. EXIT i Sea Dance su time postali prvi među vodećim svjetskim festivalima koji imaju svoj paket stickera na Viberu, i milijuni njegovih korisnika širom svijeta će od sada moći razmjenjivati ovaj posebno zabavan i zanimljiv sadržaj tijekom cijele godine.
Za design stickera pobrinula se pobjednica globalnog natječaja "Moja EXIT avantura" Tanja Zajceva iz Moskve, koja je osvojila novčanu nagradu od 3.000,00 dolara i putovanje na EXIT Avanturu za dvoje uz VIP pristup backstage zonama.
Cilj stickera "Moja EXIT avantura" je da izraze festivalski način života i univerzalnim jezikom povežu mlade iz cijelog svijeta. Ovi stickeri će ljubiteljima festivala dodatno približiti jedinstven koncept festivalskog ljetovanja, uz dva međunarodno priznata i nagrađivana festivala, na dvije spektakularne lokacije u dvije susjedne zemlje!