Facebookov jedini cilj: Vladati internetom
Facebook je nedavno uveo opciju live video koja je pokupila mnoge simpatije. No, ovaj alat ne služi samo kako biste dijelili video snimke u realnom vremenu sa svojim prijateljima. Facebook je uveo i alat pomoću kojeg možete pretraživati live video objave iz cijelog svijeta. Također, možete filtrirati video objave prema sadržaju te reagirati na njih pomoću Facebook reakcija.
Ovo je najveća novost koju je Facebook uveo u zadnje vrijeme, no slične alati, poput Periscopea i Meerkata, postoje već neko vrijeme. U intervjuu za Buzzfeed News Mark Zuckerberg je objasnio koja je razlika između Facebook Live i Twitterovog Periscopea. Njegov odgovor je bio jednostavan i točan - Facebook ima publiku. Konkurencija ne.
"Ako ste osoba koja želi dijeliti informacije sa svojim prijateljima, pomaže da su vam prijatelji ondje", rekao je šef Facebooka.
Također, Facebooku ide u prilog i što je Facebook Live dio ove društvene mreže, ne trebate skidati dodatne aplikacije kao što je to slučaj s Periscopeom.
Nije ovo prvi put da se uočava sličnost između novih opcija na Facebooku i postojećih aplikacija.
Prije nekoliko tjedana na Facebook Messengeru zaživjela je igrica koju ste mogli igrati slanjem emotikona. Slična igrica postoji na novoj društvenoj mreži Peach, no verzija na Messengeru je puno uspješnija baš zato što Messenger okuplja veći broj korisnika.
Otkad je Messenger zaživio kao zasebna aplikacija dominira kao najpopularnija aplikacija za chat. Facebook uvodi u Messenger mnoge nove zanimljive opcije kako bi zadržali korisnike. Tako možete slati stickere, gifove, omogućen je video poziv, a uskoro ćemo moći kupovati unutar Messenger aplikacije.
Ipak, kompanija ne uspije u svakom pokušaju prilagođavanja novih trendova. Kada su kreirali aplikaciju Slingshot, koja neodoljivo podsjeća na Snapchat, doživjeli su neuspjeh. No, prošli mjesec kupili su aplikaciju MSQRD koja je odmah postala hit. I ova aplikacija podsjeća na Snapchat.
Jedina aplikacija koju Facebook nije pokušao replicirati je Instagram. Njih su kupili.
No, ne bi bilo pošteno optužiti Facebook da krade ideje od drugih kompanija. Trendovi se stvaraju te prilagođavaju. Također, Facebook je uveo i poznati 'like' gumb te nedavno i reakcije. Razvio je instant tekstove te povezao milijune diljem svijeta. A svi ti novi alati imaju jedan cilj - zadržati vas na ovoj društvenoj mreži.