Kakvim mailom ćete privući pozornost Tima Cooka, a kakvim Zuckerberga?

Thinkstock
Novi softverski startup nudi personalizirane savjete kako najbolje pristupiti nekim od najmoćnijih ljudi na svijetu
Vidi originalni članak

Crystal je novi alat za e-mail koji osobi koja piše mail pomaže tako što dobiva uvid u neke osobne podatke o primatelju pošte. Na taj način pošiljatelj maila dolazi do zanimljivih savjeta koji mu pomažu da postigne osobniji pristup, čime se može izdvojiti u moru mailova, pogotovo ako piše nekome na visokoj poziciji i želi se istaknuti.

U čast 'Fortune 500' (godišnje liste 500 najjačih američkih kompanija, koje objavljuje časopis Fortune), Crystal je pružio savjete kako poslati mail izvršnim predsjednicima nekih od najvećih američkih tvrtki. 

Mnogi od tih ljudi imaju jednu zajedničku stvar. Oni žele da budete direktni. Pogledajte primjer istog maila, personaliziranog za osam različitih osoba i shvatit ćete o čemu pričamo.

Warren Buffett, izvršni direktor Berkshire Hathawayja (na 4. mjestu u 'Fortune 500'), preferira otvoreni upit, tvrdi ekipa iz Crystala.

Crystal savjetuje da s Tim Cookom, izvršnim direktorom Applea, budete izravni i oštri (na 5. mjestu 'Fortune 500').

Maya Barra, izvršna direktorica General Motorsa navodno preferira neki kontekst u mailu (na 6. mjestu 'Fortune 500'). 

Jeff Immelt, izvršni direktor General Electrica (na 8. mjestu 'Fortune 500'), ne zahtijeva detalje, tvrde ljudi iz Crystala.

Crystal savjetuje da mailovi upućeni Jeffu Bezosu, izvršnom direktoru Amazona (na 29. mjestu 'Fortune 500') ne budu dulji od jedne rečenice. 

Mark Zuckerberg iz Facebooka (242. na listi 'Fortune 500') navodno želi što više mogućih informacija, piše Fortune

Richard Branson se ne nalazi na listi 'Fortune 500', ali je visoko pozicionirana osoba, a Crystal predlaže da krenete s entuzijastičnim uvodom. 

Arianna Huffington također nije na listi 'Fortune 500', ali sigurno prima i više nego dovoljno mailova, a Crystal predlaže da joj pristupite s komplimentima. 

Posjeti Express