Naša ovisnost o Facebooku donosi milijarde Zuckerbergu

Borna Filic (PIXSELL)
Na Facebook se svakodnevno ulogira preko milijardu korisnika, a planetarna popularnost i velika količina korisničkih podataka koju Facebook prikuplja donijeli su i veliku zaradu
Vidi originalni članak

Facebook je nedavno proslavio 12. rođendan, a kompanija koja je počela kao stranica za razmjenjivanje informacija studenata na Harvardu, danas je najpopularnija društvena mreža koju svakodnevno koristi milijardu ljudi. 

U tih 12 godina privukli su čak 1.6 milijardi korisnika, a razni alati razlog su zašto im se korisnici vraćaju. Chat, dijeljenje fotografija, video pozivi, igrice...Facebook je postao oblik ovisnosti koju svakodnevno konzumiramo. 

Istraživanje je pokazalo da Amerikanci provode čak 30 posto svog online vremena koristeći Facebook i njegove popratne aplikacije poput Messengera, Instagrama i WhatsAppa. Za usporedbu, oko 11 posto vremena provode koristeći Google i YouTube. 

Količina korisničkih podataka koju Facebook prikuplja pomogla im je da postanu jedna od najjačih kompanija za oglašavanje na mobilnim uređajima. Samo prošle godine, Facebook je zaradio 19 posto od 70 milijardi dolara koliko je globalno uloženo u mobilno oglašavanje. Twitterov komad kolača iznosio je samo 2.5 posto. 

I dok će mnogi reći da provodimo previše vremena na društvenim mrežama, Mark Zuckerberg se ne slaže. Sljedeći tjedan će objaviti planove za Messenger koji bi trebao postati platforma putem koje možemo obavljati razne stvari poput naručivanja taksija ili komuniciranja s raznim tvrtkama, a ovih su dana objavili i veliko proširenje mogućnosti livestreaminga što bi nas moglo još više privući pred ekrane Facebooka.

Posjeti Express