Peter Corbett: 'Kroz kampanje biste trebali prenositi iskustvo'
Peter Corbett, osnivač digitalne agencije iStrategyLabs, koja razvija rješenja za izazove klijenata i uvodi ih u online i offline svijet, objašnjava kako uspješno povezati kreativnu i tehnološku zajednicu. S devet godina je počeo programirati, a s 11 postao dizajner.
- Glavno obilježje poduzetništva je preuzimanje rizika. - rekao je Corbett na početku svog predavanja. Našalio se kako mu je drago što se malo može odmoriti od režima Donalda Trumpa.
- Još uvijek živimo u realnom svijetu. Često zaboravljamo da ljudi koji gledaju Facebook i ostale društvene mreže također idu na posao i rade druge uobičajene stvari - naglasio je Corbett, koji smatra kako se ta činjenica treba primijeniti u oglašavanju.
- Današnje kampanje moraju davati nezaboravno iskustvo. Ne smijemo zaboraviti kako smo kapanje radili u vremenima prije pojave interneta. Sljedeći put kada radite kampanju, zapitajte se kako ćete je prenijeti putem interneta. Vaša kampanja mora biti drukčija od drugih i nezaboravna - poručio je marketinški stručnjak.
Ispričao je kako je produkcija serije "Mr. Robot" komunicirala uživo s hakerima kako bi je promovirala.
- "Mr. Robot" mi je najdraža kampanja na kojoj sam radio. Bila je stvarna. Sadržaj smo stvarali tek kada smo ga krenuli emitirati uživo. Tako smo postigli zanimanje milijuna ljudi - prepričao je Corbett. Kaže kako je kampanjama važno motivirati ljude.
Kampanja za crtić "Spužva Bob", prisjeća se, bila je jedinstvena jer su shvatili kako većina obožavatelja nisu djeca.
- Na Facebooku su imali 4.4 milijuna lajkova. Pitao sam se kako je to moguće. Shvatili smo kako prosječni obožavatelj Spužve Boba zapravo ima 34 godine - ispričao je Corbett. Odlučili su napraviti hvataljku za igračke i ljudi su bili oduševljeni.