Twitter planira veliku promjenu - tvitat će se više od 140 znakova

OLE SPATA/DPA/PIXSELL
Twitter planira uvesti inovaciju koja će u potpunosti izmijeniti dosadašnji princip funkcioniranja
Vidi originalni članak

Twitter gradi novi proizvod koji bi omogućio korisnicima da pišu i dijele tweetove dulje od ograničavajućih 140 slovnih mjesta, potvrdilo je nekoliko izvora upućenih u poslovanje tvrtke.

Još nije jasno kako će taj proizvod izgledati, ali izvori kažu da bi on omogućio korisnicima Twittera da objavljuju sadržaj u duljoj formi. Korisnici već sad mogu objavljivati dulje tekstove ako koriste recimo OneShot, ali oni moraju biti u obliku slika, a ne pravog teksta.

Glasnogovornik Twittera odbio je komentirati ove navode, pa su mnogi još sigurniji da je riječ o istini.

Ograničenje od 140 slovnih znakova jedan je od zaštitnih znakova Twittera od prvog dana. Iako su mnogi godinama zahtijevali da se omogući objava duljih tekstova, tvrtka je uvijek bila čvrstog stava, sve dok nedavno v.d. izvršnog direktora Jack Dorsey nije objavio da istražuju nove načine kako povećati broj korisnika, pa se počelo šuškati o mogućem povećanju slovnih mjesta.

Twitter je dokazao da želi pomoći ljudima kad su u travnju uveli opciju 'retweetanja uz komentar', a u lipnju su omogućili korisnicima i da mogu pisati dulje privatne poruke.

Dorsey navodno podupire potencijalne promjene, što dokazuje da mu je stalo do budućnosti tvrtke, te nije da tek čeka da netko drugi trajno zasjedne na mjesto koje on trenutačno zauzima.

"Ljudi su jako pazili na to što Twitter može biti i koliko se može mijenjati, tako da je činjenica da je Jack odobrio promjene, utjecala i na sve druge", kaže jedan stariji zaposlenik.

Twitter očajnički pokušava privući nove korisnike,  te je i sam Dorsey u prvom obraćanju, kad je stupio na mjesto v.d.-a,objavio da je vrijeme da se više usmjere na širu publiku, a mogućnost objave duljih tweetova sigurno je jedan od načina kojeg moraju isprobati.

Pitanje je samo hoće li im to zaista pomoći da prošire publiku, jer ono što se može dogoditi jest da izdavači češće objavlju tweetove, a ne i da više 'običnog puka' počne koristiti tu platformu, piše Recode.

Posjeti Express