Zašto je ruski aerodrom kupio tenk?

Rostec
Grdosija od četrdesetak tona i dizelskim motorom od 780 konja dominira pistama
Vidi originalni članak

Svaka zračna luka ima autobuse za prijevoz putnika do aviona i ralice. No, ruska zračna luka u Moskvi upravo je nabavila tenk. 
 
Moskovska zračna luka Domodedovo kupila je oklopno vozilo BREM-1 i prilagodila ga svojim potrebama. Prvotna namjena mu je bila izvlačenje oštećenih tenkova s bojnog polja. U Domodedovu će se koristiti za vuču zrakoplova u slučaju nužde.

Sovjetska vojska izgradila je BREM-1 još sedamdesetih i osamdesetih godina kako bi vukla novi (u to vrijeme) glavni borbeni tenk T-72. Zapravo, BREM-1 se temelji na šasiji T-72. Vozilo od 41 tone ima gusjenice, a sa svojim V-46 dizelskim motorom koji proizvodi 780 konjskih snaga, vozilo može vući zapanjujućih 125 tona, što je ekvivalent od tri T-72, piše Popular Mechanics.

BREM-1 također ima desetak različitih vrsta ralica koji su izvorno namijenjene za čišćenje prepreka i pokretnu dizalicu za podizanje tereta od 12 tona koja je izvorno bila namijenjena za uklanjanje tenkovskih motora. Ruska vojska i danas koristi BREM-1. 

Dužnosnici Zračne luke Domodedovo vjerojatno su mislili da je BREM-1 odličan za rješavanje problema sa zrakoplovima tijekom oštrih zima jer BREM-1 može vući zrakoplove ukoliko prokližu s piste.  koji skliznu s klizavih pista. Gusjenice imaju i veliku prednost nad kotačima. 
 
Nekadašnje oklopno vozilo opremljeno je i električnom opremom za zavarivanje. Zračna luka je BREM-1 obojila u narančastu i crnu boju pa podsjeća na maskotu Tonyja Tigra, da bi ga se lakše uočilo u zimskim uvjetima.

Zračna luka je kupila svoj BREM-1 od dugogodišnjeg proizvođača tenkova Uralvagonzavod, koji proizvodi i tenk T-72 i sada novu generaciju T-14 Armata, glavni ruski borbeni tenk. Glasnogovornik matične tvrtke Uralvagonzavoda, Rostec, izjavio je ruskim državnim medijima kako će i druge ruske zračne luke vjerojatno slijediti taj primjer i kupiti vlastita vozila. 

Posjeti Express