Istraživanje: Saponia hrvatski broj 1
Jedan od pokazatelja uspjeha Saponije je rast proizvodnje te je u 2016. godini proizvedeno preko 62 tisuće tona različitih deterdženata za pranje rublja.
To dokazuju i rezultati istraživanja ACNielsen-a. U razdobolju rujan/listopad 2015. – srpanj/kolovoz 2016. Saponia je ostvarila najveću količinsku prodaju u kategoriji 'deterdženata za pranju rublja', što je dokaz lojalnosti hrvatskih kupaca domaćem brendu, čime je Saponia tržišni lider u ovoj kategoriji.
Ovi uspješni rezultati odnose se na sve robe marke Saponije – Faks helizim, Nila, Bioaktiv i Rubel.
Osim toga, naša najuspješnija sportašica Sandra Perković postala je zaštitno lice Saponijinog Kalodonta.
Vodeći inovatori Saponia Instituta razvili su nove formulacije Kalodont pasti za zube, koristeći visokovrijedne aktivne sastojke i dugogodišnja znanja s područja oralne higijene, kreirajući tako proizvode potpuno usklađene s aktualnim trendovima.