JoomBoos dobio nagradu za najinovativniji medijski projekt
Projekt 24sata JoomBoos, najveća mreža kanala na YouTubeu u kojoj su okupljeni najbolji regionalni YouTuberi, proglašen je najinovativnijim medijskim projektom na svijetu. Nagrada JoomBoosu uručena je na prestižnoj dodjeli nagrada INMA Global Media Awards u New Yorku.
"Dobitak nagrade u New Yorku je ostvarenje sna! Osjećaj je jednostavno neopisiv! Iznimno sam ponosan na ovu prestižnu nagradu, to je potvrda cijelom mojem timu koji su doprinijeli ovom velikom uspjehu, znamo da projekt jako uspješan jer je osvojio iznimno teško dostupnu mladu publiku. Pokrenuli smo revoluciju na medijskom tržištu, dokazali smo to s posebnim projektima – prvim talent showom na YouTubeu ikad - Videostar, prve YouTube serije u regiji ‘Isti san’. A prepoznali su ga i oglašivači kao atraktivan kanal. Iznimno sam sretan što smo okupili najbolje YouTubere u regiji koji svakodnevno stvaraju sadržaje kakve publika jednostavno obožava gledati. Nakon što nas je prepoznalo tržište, sada je i cijeli svijet zapljeskao projektu JoomBoos, obećajmo da ćemo dati još više", izjavio je voditelj projekta JoomBoos Matej Lončarić na ceremoniji dodjele nagrade.
Veliko priznanje u New Yorku dobio je i projekt Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska koji je ušao među top 3 community service kampanje na svijetu.
"Jako sam ponosan na rad i uspjeh svojih kolega. To je još jedan dokaz da je 24sata kao vodeći medijski brend u Hrvatskoj priznat i izvan granica Hrvatske", izjavio je glavni urednik 24 sata Goran Gavranović.
Nagrade u New Yorku kruna su nagrada koje su ove godine primila 24sata.
Nagradu Hrvatskog novinarskog društva 'Marija Jurić Zagorka' za pisano novinarstvo za 2016. godinu dobio je novinar 24sata Hajrudin Merdanović za seriju tekstova o 'Kišnom čovjeku' Perici s Raba. To je prva nagrada HND-a koju je 24sata osvojio. Boris Rašeta je bio nominiran za nagradu Novinar godine HND-a u konkurenciji Zorana Šprajca, Tihomira Ladišića i Berislava Jelinića.
Na Danima komunikacija u Rovinju u travnju projekt Videostar za JoomBoos osvojio je Effie nagradu koja se dodjeljuje za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama i time su postali prva medijska organizacija u Hrvatskoj nagrađena tako bitnom nagradom. JoomBoos je pobjednik u kategoriji 'Medijska ideja'.