Mirisi Mljeta sljubljeni u novom parfemu "Nimfa Calypso"
Mljet je nedavno dobio jedan sasvim poseban suvenir. Izrađen u Francuskoj, osmišljen na Otoku s ciljem da svakog posjetitelja, podsjeća mirisom na lijepe doživljaje s odmora. Riječ je, pogađate, o parfemu. Eau de parfum "Nimfa Calypso" inspiriran je legendom o strasti, ljubavi, morske božice i vile s kojom je Odisej proveo punih 7 godina na Mljetu, nakon brodoloma, a osmislila ga je i njegovu izradu organizirala Tamara Luković, koja zajedno sa suprugom Zoranom već 19 godina neumorno smišlja i realizira projekte koji kulturnu i tradicijsku baštinu Mljeta vraćaju život i predstavljaju posjetiteljima.
Tamara je dugi niz godina radila kao predstavnica raznih svjetskih kozmetičkih kuća, pa je logično da je nakon brojnih projekata revitalizacije mljetske baštine, izrade i prodaje originalnih suvenira, došla na ideju da uz mljetsku košulju, tradicijski nakit, prsten zmijar i naušnice mljetske gradaše, ručno tkane torbe, jastučnice, pojaseve… osmisli i parfem posvećen ovom otoku, koji i ona i suprug, osjećaju i cijene kao svoj dom.
U suradnji s francuskom tvrtkom za proizvodnju parfema Aromara Fragonardom, osmislila je „Nimfu Calypso“, parfem u kojem se mirisi Mljeta sljubljuju u jedinstvenu uspomenu/suvenir, koji će posjetitelje s jednom mirisnom kapi podsjetiti na uživanje u prirodi i ljepoti Odisejevog otoka.
- U srcu mirisa oslikavaju se delikatni akordi bilja otoka Mljeta žalfije, karanfila ili garofula, zelene jabuke, limuna i grejpa, lavande, dok drvene i mošusne note jelovine, cedra i pačulija pružaju osjećaj mira i opuštenosti kakve i jesu duboke, hladne mljetske šume. Esencija mirisa sadrži jasmin, geranij.
Svaki miris nas odvede nekamo, kad i ne putujemo tako često. S mirisom Nimfa Calypso vraćate se uvijek na otok Mljet i mistično putovanje legendom može započeti.
Mediteran Art-Gift shop u sklopu Hotela Odisej na Otoku Mljetu u jedinstvenom Nacionalnom parku Mljet je, za sada, ekskluzivno prodajno mjesto parfema, gdje smo kroz 19 godina rada na promociji mljetskog turizma, iz etnološke baštine prezentirali brojne originalne tradicijske suvenire.
U planu je i muški miris Odisej i cijela kozmetička linija. Gledam na ovo kao na ponovni početak ljubavi nimfe Calypso i Odiseja na jedan novi turistički način uz najbolju prezentaciju Mljeta, kaže nam Tamara ponosna na svoj najnoviji proizvod, koji, moramo to spomenuti, kao i gotovo sve prethodne, ona i Zoran rade potpuno samoinicijativno i bez financijske potpore sa strane.
Promocija parfema održat će se na lokaciji za koju legenda kaže da je bila Calypsin dom. U Odisejevoj spilji za tu će prigodu neke nove mljetske ljepotice javnosti po prvi put predstaviti mirisne note Mljeta, koje od sad svi mogu ponijeti sa sobom, ma gdje išli.
Dior ima „Portofino“, a Dolce&Gabbana „Sicily“, od sada i Mljet ima svoj jedinstven parfem „Nimfa Calypso“.