Stigla Izzyjeva interaktivna tipkovnica za fanove Angry Birdsa

Aspida
Hrvatski start up Aspida pod brendom Izzy, izradio je prvu interaktivnu tipkovnicu za fanove svjetski poznatog animiranog filma Angry Birds
Vidi originalni članak

Fanovi Angry Birdsa, ali i oni koji na najkorištenijoj alatki danas - tipkovnici - žele i malo akcije, zabave i dizajna, od sada mogu imati vlastitu brendiranu i interaktivnu tipkovnicu s hrvatske start up scene za sve IOS i Android uređaje. 

Izzy ft. Angry Birds ugledala je svjetlo dana i prva je tipkovnica s razvijenim prepoznavanjem poteza prsta na tipkovnici (tzv. gesture recognition). Time se jednostavno i brzo iscrtavaju emotikoni i simboli bez izlaska iz glavne tipkovnice u onu sa simbolima, a potezi su osmišljeni da budu intuitivni i lako pamtljivi. 

Uz uobičajene funkcije tipkovnice, ova pruža korisnicima potpuno nov doživljaj zvukovima i animacijama! Tako se tema iz filma Angry Birds može zasvirati prelaskom prsta preko tipkovnice, a iscrtavanjem određenih poteza za deset najčešćih emotikona aktiviraju se animacije likova.

U ponudi su četiri skina za tipkovnicu – besplatni generički, na kojemu će se učestalim korištenjem iscrtavanja emotikona i simbola osvajati animacije s likovima iz animiranog filma Angry Birds, te tri druga skina Chucka, Reda i Bomba sa svim animacijama. Prvi će tjedan, kao poklon korisnicima, svi skinovi biti besplatni na Apple i Google storeu.

Ovo nije prva Izzy tipkovnica hrvatske tvrtke Aspida, koja okuplja malobrojnu skupinu entuzijastičnih programera i dizajnera u Hrvatskoj, ali i Makedoniji, gdje se otvara baza za razvoj proizvoda. Takozvani gesture recognition razvili su za sve simbole i 21 emoji, a sada ih obogatili i animacijama. 

Izzy je posljednjih godinu dana već ostvario uspješnu suradnju s Hajdukom, Ninom Badrić, 2Cellos, Massimom, Hrvatskim Telekomom i mnogim drugim izvođačima i sportskim klubovima u Hrvatskoj i inozemstvu, čije su tipkovnice na tržištu. Sada s finskim Roviom i njegovim likovima iz igrice i filma Angry Birds Izzy izlazi i na globalno tržište.

Mnogi su prepoznali potencijal inovacije koja će promijeniti percepciju tipkovnice na mobilnim uređajima. Glavni je investitor Jadran Kapital iz Splita, a na projektu usko surađuje agencija Bruketa&Žinić OM, koja je zadužena za digitalnu marketinšku komunikaciju.

Posjeti Express