Što treba imati najbolji tim da pobijedi na 24sata Hackathonu

Wikimedia Commons
U potrazi za najboljima u kreiranju inovacija pomoći će i vrsni mentori koji su otkrili što će tražiti od timova na 24sata Hackathonu. Timovi se bore za fond od 60.000 kuna i sudjelovanje na WBAF Take Invest Summitu
Vidi originalni članak

Svi natjecatelji koji su se prijavili na 24sata Hackathon powered by Vipnet morat će pokazati da mogu doprinositi timu da djeluje kao cjelina, ali i biti kreativni te ustrajni u ostvarivanju ciljeva, poručili su stručni mentori Vipneta koji će voditi timove kroz natjecanje. Mentori kažu i kako će tijekom samog Hackathona gledati kako se timovi snalaze u izazovnim situacijama te koliko se brzo mogu prilagoditi, ali i koliko su dobro shvatili podatke koje su dobili.

Prijave za 24sata Hackathon otvorene su do 10. listopada u ponoć. Nagrađujemo čak tri tima, a pobjednici će dobiti 40.000 kuna i sudjelovanje na WBAF Take Invest Summitu 2018. godine. Drugoplasirani tim osvojit će 20.000 kuna, a trećeplasirani paket top gadgeta na tržištu. Timovi će snage odmjeriti 14. i 15. listopada, a natjecanje će se održati u HUB385 u Zagrebu.

'Okupite što raznovrsnije ljude'

- Najvažnije što će natjecatelji dobiti su prilika da izazovu sami sebe u kreiranju inovativnog, svrhovitog i funkcionalnog rješenja u dosad im možda nepoznatoj telekomunikacijskoj industriji, poznanstva koja će steći i suradnja s potencijalnim poslodavcem - rekla je Nikolina Blažević, stručnjakinja za analizu korisničkih podataka. Ona će kao jedan od mentora biti podrška natjecateljima za sva pitanja oko dostupnih varijabli i poslovnih procesa koji se tiču zadatka na samom Hackathonu. Očekuje i da će kandidati imati pitanja oko specifičnosti poslovnih procesa u telekomima i Vipnetu. Natjecateljima je poručila da se pokušaju okupiti u što raznovrsnijim timovima jer vjeruje da je to dobar put prema kreiranju cjelovitog rješenja. Misli da će joj najveći izazov biti nesugestivno i objektivno odgovarati na sva pitanja koja će natjecatelji imati. 

Sudjelovat ćete u kreiranju novog doba korisničkog iskustva

- Pokušat ću usmjeriti timove da budu inovativni, kreativni i bez granica u osmišljavanju i kreiranju odgovora na naš zadatak - poručila je mentorica Ivana Mandušić Hrupački, iza koje je  višegodišnje iskustvo u razvoju proizvoda i usluga te razvoju korisničkog iskustva, a u Vipnetu je voditelj programa digitalne transformacije. Očekuje da će upravo najviše pitanja dobiti oko toga kako najbolje prezentirati finalna rješenja pred žirijem. 

- Hackathoni su sigurno svojevrsni razgovori za posao, no mislim da je ipak najvažnije što natjecatelji mogu sudjelovati u kreiranju novog doba korisničkog iskustva jednog telekoma, razmjenjivati znanja i ostvariti potencijalnu poslovnu suradnju - poručila je i pozvala sve koji vole izazove da se prijave na Hackathon.

Neka se prijave svi željni novih izazova

Luka Postružin, rukovoditelj poslovne inteligencije i razvoja skladišta podataka, očekuje da će timovi na Hackathonu najviše pomoći trebati oko samog razumijevanja telekomunikacijske industrije jer radi se o kompleksnim procesima i zanimljivom setu alata koji se koriste.

- Set varijabli koje imaju je ograničen, ali skriva iza sebe pravo malo blago, tako da ovdje vidim dosta  veliki potencijal za timove da riješe zadatak što kvalitetnije - rekao je. Kao mentor timovima će pomoći da što kvalitetnije razumiju što to zapravo znači obrađivati podatke u jednom ozbiljnom telekomu kao što je Vipnet. Misli kako će najkompleksnije biti odgovarati na pitanja iz neutralne perspektive jer je timovima ovo vjerojatno prvo upoznavanje s telekomunikacijama na ovaj način.

- Vjerujem kako ćemo upoznati zanimljive buduće zaposlenike i dobiti uvid u različita i drugačija razmišljanja kod nama već poznatih problema - rekao je Postružin koji je poručio svima koji imaju želju za učenjem novih stvari da se prijave na Hackathon.

Prilika da otkrijete puno o sebi

Marin Marić se kao voditelj korisničke analitike u Vipnetu bavi big data projektima, a njegova mentorska uloga bit će pomoći sudionicima uvidjeti koliko njihova ideja ima praktične vrijednosti za krajnjeg korisnika. Kod timova će gledati potencijal za egzekuciju, same ideje i timski elan, a najviše očekuje pitanja koja se odnose oko boljeg razumijevanja podataka i specifičnosti telekom industrije.

Misli kako će natjecatelji Hackathonom dobiti vrijedno iskustvo i spoznaje o samima sebi, zbog samog formata i uvjeta natjecanja, a s druge strane, Vipnet će upoznati perspektivne startupe i talente s kojima uvijek žele surađivati. Upravo je njima i zbog svega što se nudi poručio da se prijave, pa čak i ako će im 24sata Hackathon biti prvi.

Mogućnost da kreirate nove vrijednosti za korisnike

Moja uloga u Hackathonu će biti davanje kvalitativnih smjernica o ponašanju korisnika i njihovim navikama, pojašnjavanje oblika interakcije korisnika s telekomima i preispitivanje poslovne važnosti „insighta“ kojeg će natjecatelji modelirati - rekla je Tanja Krasić, koja je u Vipnetu rukovoditelj odjela za korisničku analitiku i digitalno korisničko iskustvo.

Natjecateljima je poručila da u timu paze na raznolikost disciplina i razmišljanja, da sve predrasude o korporacijama ostave sa strane i ponude rješenje na kojem bi i sami voljeli raditi te da se prije natjecanja naspavaju. 

Navodi kako će najviše gledati na praktičnost i cjelovitost rješenja koji omogućava daljnji, višedimenzionalni razvoj i nadogradnju te na razumijevanje poslovne vrijednosti rješenja koje su razvili te sposobnost brze prilagodbe u radu s novim inputima. Očekuje da će kandidati trebati pomoć u razumijevanju varijabli i potvrdu idu li u dobrom smjeru. 

- Timovi će imati mogućnost da provedu svoje rješenje u praksi uz osigurane resurse i podršku od strane Vipneta uz priliku da osmisle rješenje koje će potencijalno i njima kao korisnicima donijeti veću vrijednost - rekla je Krasić na pitanje o tome što je najvažniji dobitak za natjecatelje. 

Kako spojiti zadatak s konkretnom primjenom?

- Pretpostavljam da će kandidati najviše pomoći trebati upravo u povezivanju podataka i zadatka s konkretnom primjenom u marketinškim i prodajnim aktivnostima - rekla je Željka Kučković, rukovoditeljica upravljanja vrijednošću i odnosima s korisnicima. Njena uloga bit će usmjeriti timove prema rješenju koje će imati najveći mogući komercijalni utjecaj, artikuliranje i pojašnjavanje zadanog problema i definiranje mogućih smjerova rješenja s aspekta komercijalne iskoristivosti, odnosno relevantnosti u "stvarnom svijetu". 

Na pitanje o tome što je najvažnija dobit za natjecatelje navodi priliku da se upoznaju s praktičnim poslovnim problemima i predstave svoje ideje za rješavanje ovih problema. Dodaje kako je Vipnet otvoren za različite oblike suradnje s kandidatima koji se iskažu u ovom natjecanju. Timovima je poručila da se naspavaju i rješavanju problema pristupe bez ograničavanja.

Posjeti Express