Sustavno upravljanje prodajom u medijskoj industriji

Malo koji medij danas si može priuštiti samo jedan kanal putem kojeg dijeli vlastite sadržaje. Kako bi održali zadovoljavajuću razinu prisutnosti mediji su većinom morali proširiti svoje djelovanje i klasičnom mediju pridodati i digitalnu platformu
Vidi originalni članak

Digitalizacija je promijenila način funkcioniranja našeg svakodnevnog života, a još više od toga iz temelja promijenila većinu industrija. Jedna od najočitijih i najvidljivijih promjena je ona u medijima. 

Klasična podjela medija na tisak, radio i televiziju odavno je izgubila granice. Malo koji medij danas si može priuštiti samo jedan kanal putem kojeg dijeli vlastite sadržaje. Kako bi održali zadovoljavajuću razinu prisutnosti mediji su većinom morali proširiti svoje djelovanje i klasičnom mediju pridodati i digitalnu platformu. Ona pak nudi dosad neviđenu paletu kanala za objavu raznovrsnih sadržaja - blogovi, video sadržaji, društvene mreže… Gotovo svaka ciljana skupina sada ima svoj put kojim će doći do njih. 

Što to u konačnici znači za prodaju u medijskoj industriji? Više kanala, više medijskog prostora, više prodajnih prilika. Stoga se sve više pojavljuje potreba za sustavnim vođenjem prodajnih procesa u medijima zbog sve većeg obujma posla. Kako te potrebe riješiti pomoću kvalitetnog CRM-a, ali i kako on može pomoći u drugim segmentima poslovanja, te zašto je u oglašavanju bitno imati cjelovitu sliku prodajnog procesa, statistika i predviđanja? 

HSM informatika, partner tvrtke Salesforce, odlučila je odgovoriti upravo na ta pitanja na svom besplatnom webinaru Sustavno upravljanje prodajom u medijskoj industriji na kojem očekuju sudionike iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine. Osim toga, i mi iz 24 sata ćemo se kao klijent pridružiti webinaru i iz prve ruke prenijeti svoje iskustvo korištenja sustava i objasniti kako je pomogao u sistematizaciji naših prodajnih procesa. 

Temu će otvoriti Filip Novak, Salesforce Territory Manager za našu regiju koji će se javiti iz središnjice tvrtke u Dublinu. Od senior konzultanta HSM informatike Dejana Rogana saznajte kako se CRM platforma može prilagoditi specifičnim potrebama medijske industrije te tako tvrtkama pomoći u povećanju prodaje. Osobito nam je drago što će se webinaru pridružiti i Luka Šolta, CRM manager u 24sata i ispričati korisničku stranu priče o tome koliko u svakodnevnom funkcioniranju timova pomaže Salesforce platforma za upravljanje odnosima s klijentima. 

Pridružite se besplatnom webinaru koji će se održati 13. svibnja u 14h, a više detalja o temi i  tome kako se prijaviti saznajte OVDJE

Posjeti Express