U Kraš Auditoriumu kreće ključna konferencija za web trgovce

PROMO
Na jednom mjestu možete čuti predavanja gotovo 20 domaćih i međunarodnih predavača
Vidi originalni članak

Još samo nekoliko dana dijeli nas od najveće regionalne ecommerce konferencije Ecommerce Day 2018 koja se u Hrvatskoj održava već četvrtu godinu zaredom. Ove će godine događaj okupiti gotovo 20 vrhunskih predavača iz Hrvatske i regije, a prema dosadašnjim prijavama očekuje se i više od 200 posjetitelja.

Osigurajte svoje mjesto na vrijeme

Donosimo vam 5 glavnih razloga i tema zbog kojih morate doći na Ecommerce Day 2018

1. Aktualne teme za sve koji posluju na webu u Hrvatskoj

Program konferencije sastoji se od četiri sklopa predavanja, a to su ecommerce izazovi, rješenja, prakse i zakonodavstvo.

Ecommerce Day 2018 svojim će predavanjem uveličati dr. Biljana Borzan, zastupnica u Europskom parlamentu, koja će govoriti o ukidanju diskriminatornih praksi prema hrvatskim potrošačima. Dr. Borzan se redovito zalaže za jednakost među državama članicama EU, a detaljnije predavanje o geoblokadi moći ćete čuti i sami na ovogodišnjoj konferenciji Ecommerce Day 2018.

Sklop ecommerce zakonodavstvo bavit će se općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) koja stupa na snagu 25. svibnja 2018. Na konferenciji će se uredba predstaviti iz perspektive stručnjaka, prakse, kupca i trgovca, a to je samo dio bogatog ovogodišnjeg programa.

2. Gotovo 20 vrhunskih predavača na jednom mjestu!

Na jednom mjestu možete čuti predavanja gotovo 20 domaćih i međunarodnih predavača koji će posjetiteljima otkriti najnovije trendove s područja online trgovine poput geoblokade, strojnog učenja, zloglasnog GDPR-a koji stupa na snagu 25. svibnja, te mnogih drugih gorućih tema. Stručnjaci će obraditi najaktualnije ecommerce izazove, rješenja i predstaviti konkretne primjere iz prakse.

Ovo je samo mali dio onog što vas očekuje:

- dr. Biljana Borzan (zastupnica u EU parlamentu): Geoblokiranje: Ukinute diskriminatorne
prakse prema hrvatskim potrošačima

- Boris Šurija (Behave): CX: Prvo psihologija, drugo tehnologija

- Ivan Kovačević (Bruketa&Žinić&Grey): Omnichannel trendovi: Kako uspješno kombinirati
online i offline

- Miroslav Varga (Escape): Google AdWords na drugi način

- Ivica Kruhek (Marker): Case-study: Priča jednog složenog eCommerce projekta

- Vice Božić (GoAds): Google Analytics: Praktični savjeti za povećanje online prodaje

- Milutin Zrnić: 10 upozorenja trgovcima pri otvaranju web shop-ova

Cijeli program i popis predavača možete pogledati ovdje.

3. Prvi saznajte tko su najbolji hrvatski web trgovci

Konferencija Ecommerce Day 2018 završava svečanom podjelom nagrada Web trgovac godine 2018 (WTG 2018). Posjetitelji će prvi saznati tko su, prema izboru kupaca, tehničkim standardima i ocjeni međunarodne stručne komisije, najbolji hrvatski web trgovci. Ove je godine prijavljen rekordni broj natjecatelja koji se natječu za više od 20 prestižnih nagrada.

4. Networking – potražite sugovornika ili novi posao među više od 200 stručnjaka

Prošle je godine konferenciju Ecommerce Day posjetilo čak 64 % web trgovaca i 23 % drugih stručnjaka s područja ecommercea, među kojima su bili voditelji online trgovina, predstavnici online agencija, digitalni oglašivači, web urednici, te mnogi drugi. Ova konferencija odlična je prilika za umrežavanje s kolegama koji razumiju vaše poslovne izazove i imaju rješenja za njih.

“Shopper’s Mind je prva organizacija koja radi na podizanju povjerenja u Hrvatskoj, a to je najvažnije za web trgovinu. Mislim da je super doći zbog networkinga, upoznavanja kvalitetnih web servisa i kvalitetnih ljudi koji vam mogu pomoći poboljšati vaše online poslovanje", kaže Marcel Majsan iz Udruge eCommerce Hrvatska

Prijava na konferenciju Ecommerce Day 2018 

5. Prošlogodišnji posjetitelji su konferenciju usporedili s drugima i …

Analiza zadovoljstva prošlogodišnjih posjetitelja pokazala je da je čak 70 posto posjetitelja bilo potpuno zadovoljno ili vrlo zadovoljno događajem, a više od 90 posto ocijenilo je konferenciju Ecommerce Day boljom od drugih u Hrvatskoj. Zahvaljujući anketi, događaj smo ove godine dodatno poboljšali i prilagodili željama posjetitelja.

Iako je ecommerce već izuzetno razvijen kod nas, ovakva konferencija daje ljudima priliku da se upoznaju. Mislim da je
upoznavanje potencijalnih partnera i razmjena iskustva apsolutno nešto najvažnije ovdje. Na Ecommerce Day 2018. morate doći zbog upoznavanja ljudi, networkinga i poslušati koje pametno predavanje tvrdi Nebojša Grbačić iz Sadržajne agencije Cvoke.

Rezervirajte svoje mjesto dok nije prekasno 

Posjeti Express