Barilla će pokositi Nutellu sa svojim novim namazom

Screenshot
Od iduće godine Barilla na police trgovačkih lanaca stavlja svoj novi proizvod kojim ide na rušenje najjačeg čokoladnog brenda
Vidi originalni članak

Omiljena krema 'Nutella' dugo je držala privilegirano mjesto na policama supermarketa, ali se suočava s neposrednim napadom talijanskog suparnika koji je jednaku slavu stekao na odjeljku s tjesteninama. 

Naime, talijanska Barilla, poznata međunarodno po svojim špagetima i makaronima zapakiranim u plave kutije, priprema se iduće godine na veliki protuudar i izazov čokoladnom brendu koji je postao globalni fenomen 1980-tih godina, piše Reuters.

Nutella, koju je izumio tvrtka u vlasništvu obitelji Ferrero, omiljena je među mladim slatkišima u zemlji i inozemstvu i generira godišnju prodaju od više od 2 milijarde eura.

Rok trajanja Ovih osam namirnica mogu trajati "vječno"

S 54 posto globalnog tržišta za čokoladne namire, Nutella je lider i gotovo se ne bavi većom konkurencijom kao brandom koji se masovno prodaje.

Cokokrem turskog Yildiz Holdinga je druga najpopularnija širina s udjelom od samo 2 posto, navodi istražitelj Euromonitor Internationala.

No, dva izvora poznata Barillinom planu kažu kako njeno novo proširenje, Crema Pan di Stelle, nastoji iskoristiti percipiranu slabost Nutelle: njegovu upotrebu palminog ulja.

Sastojak je izazvao reakciju potrošača zbog zdravstvenih i ekoloških problema. Ferrero je 2016. pokrenula oglasnu kampanju kako bi obranila svoju upotrebu palminog ulja, rekavši kako je sigurna kada se rafinirala na kontroliranim temperaturama i da je tvrtka kupila samo naftu iz održivih plantaža palme.

Barilla je odlučila postaviti izazov Nutellu nakon što je shvatio da Ferrero počinje prodrijeti u manje poznat posao biskvitije tjestenine, izjavio je jedan od izvora.

Industrijski izvori rekli su da će Ferrero lansirati slatki kolač Nutellom iduće godine, koji se smatra izravnim izazovom Barillinog vlastitog brenda keksa čokolade Baiocchi. Ferrero je odbio komentirati novi biskvit.

Da bi se uzela Nutella, Barilla je pripremila recept koji sadrži suncokretovo ulje, 10 posto manje šećera, samo lješnjake i kakao od talijanskih farmi, rekao je jedan izvor.

Barilla, također tvrtka u vlasništvu obitelji, predstavila je svoje širenje kupcima u glavnim lancima supermarketa i mogla je pokrenuti čim siječanj u Italiji, navode izvori.

Zašto? Toblerone izazvao kaos: Promijenili oblik legendarne čokolade

Ipak, suočava se s teškim izazovom.

Jedan stručnjak za industriju rekao je da bi mogao koštati nekoliko milijuna eura samo kako bi osigurao mjesto na istim policama supermarketa kao i Nutella, koja nalaže vrhunsku poziciju na razini očiju.

"Crema Pan di Stelle povećat će konkurenciju za Nutella u Italiji zahvaljujući znatnoj svijesti o brandu među domaćim kupcima, ali Barilla će teško preuzeti izazov u inozemstvu", rekao je Marco Eccheli, direktor u talijanskoj jedinici konzultantske tvrtke AlixPartners ,

Kontaktirao je za komentar Barilla je rekao da će odgovoriti na pitanja o novim proizvodima u nadolazećim tjednima.

Ime Crema Pan di Stelle preuzeta je iz jednog od Barillinih uspješnih brandova keksa, Pan di Stelle ili "kruha zvijezda" koji se prodaju uglavnom u Italiji.

"To će sadržavati mrvice kolačića" Pan di Stelle "kako bi im kušalo hrskavo", rekao je izvor.

Posjeti Express