Tedeschi: Razmišljamo o četverodnevnom radnom tjednu
Osnivač i vlasnik Atlantic grupe Emil Tedeschi rekao je u Beogradu da ne bi trebalo razmišljati samo o tome kako privući kvalitetnu radnu snagu i stručnjake već i kako je zadržati.
Tedeschi je na Consumer Rules Summitu u hotelu Hilton naveo i da u Atlantic grupi rade na tome da korporativne uvjete prilagode novonastaloj situaciji, da osiguraju fleksibilno radno vrijeme, rad od kuće, piše Manager.ba.
Nadležni brinu i o čitavom nizu pogodnosti koje podrazumijevaju kvalitetan radni ambijent, korporativnu kulturu i dobar balans slobodnog i radnog vremena, a ozbiljno razmatramo mogućnost četverodnevnog radnog tjedna, rekao je Tedeschi.
Financije više, kako kaže, nisu presudni faktor za ostanak na radnom mjestu, na prvom mjestu je sigurnost a na drugom kvalitetu ambijenta u kome čovjek radi, kreće se i stvara.
Dodao je da su glavne stvari koje nekoga privlače za rad u kompaniji osjećaj perspektive i reda.
Tedeschi je ocijenio da kada je riječ o potrošačima živimo u vremenu u kome je on i kraljica i kralj.
Davno su iza nas vremena kada je industrija i distribucija diktirala trendove, jedini trend koji danas postoji su želje i nov način života krajnjeg korisnika, rekao je on i dodao da zahvaljujući digitalnim tehnologijama taj vrlo zahtjevni algoritam možemo složiti tako da je preferencija i potreba potrošača na prvom mjestu.
Tedeschi je izrazio žaljenje što sada svatko želi imati vrlo detaljno individuliziran proizvod, što je, kako je primijetio, ipak teško ostvarivo.
Tedeschi je govorio na panelu na kojem su sudjelovali i predstavnici nekih od najvećih kompanija u regiji poput MК Grupe, Tikveša i Mojih brendova.
Skoro svi su upozorili da se odlazak radne snage iz regije, a time i potrošača, u velikoj mjeri odražava na privrednike i da je u tom cilju potrebno uraditi dosta da bi se stvari promijenile, prenosi Manager.ba.