Ovako se gine u najopasnijem automobilu

NCAP
Gotovo dva desetljeća se proizvodi u istim tvornicama, a nevjerojatno je popularan zato što je jeftin
Vidi originalni članak

Nissan povlači iz proizvodnje najsmrtonosniji automobil na cesti. Tsuru mali je automobil proizveden u Meksiku i to za tržišta Meksika i nekih zemalja južne Amerike.

Više od 4.000 ljudi poginulo je u Tsuruima na meksičkim cestama između 2007. i 2012. godine. Taj Nissan jedan je od rijetkih automobila renomiranih proizvođača koji nisu dobili niti jednu zvjezdicu na testiranjima NCAP-a.

"Ovu odluku čekamo već dulje vrijeme. Prije tri godine je Latin NCAP testirao to vozilo i dodijelili su im nula zvjezdica. Nissanu je trebalo predugo da prepozna kako je prodaja nesigurnog automobila neprihvatljiva", komentirao je glavni tajnik NCAP-a David Ward.

Američka i meksička agencija za cestovnu sigurnost odlučila je na primjeru pokazati kakve su razlike između automobila na američkom i mesksičkom tržištu. Nissan Versa i Tsuru  se proizvode u meksičkim tvornicama, ali imaju dijametralno suprotne rezultate na testovima sigurnosti.

Versa je ostvarila 5 zvjezdica na NCAP-ovim testovima, dok je Tsuru ostvario notornu nulu.

U svrhu testiranja automobile su sudarili s polovičnim preklapanjem ukupnom brzinom od 129 kilometara na sat. Vozač u Tsuruu bi vjerojatno poginuo, zaključak je koji se nameće sam po sebi. Osim što u automobilu nema zračnih jastuka, gotovo svi glavni potpornji su puknuli i ušli u vozačev prostor.

Zaključak je da bi, čak i malo vjerojatnoj situaciji preživljavanja, vozač Tsuru bi doživio teške ozljede.

S druge strane, vozač u Versi bi doživio tek lakše ozljede upravo zbog snažnih standarda sigurnosti što ih američke vlasti nameću.

Posjeti Express