Life
2756 prikaza

Ovako se gine u najopasnijem automobilu

Sudar dvaju Nissana: Tsurua i Versa
NCAP
Gotovo dva desetljeća se proizvodi u istim tvornicama, a nevjerojatno je popularan zato što je jeftin

Nissan povlači iz proizvodnje najsmrtonosniji automobil na cesti. Tsuru mali je automobil proizveden u Meksiku i to za tržišta Meksika i nekih zemalja južne Amerike.

Više od 4.000 ljudi poginulo je u Tsuruima na meksičkim cestama između 2007. i 2012. godine. Taj Nissan jedan je od rijetkih automobila renomiranih proizvođača koji nisu dobili niti jednu zvjezdicu na testiranjima NCAP-a.

"Ovu odluku čekamo već dulje vrijeme. Prije tri godine je Latin NCAP testirao to vozilo i dodijelili su im nula zvjezdica. Nissanu je trebalo predugo da prepozna kako je prodaja nesigurnog automobila neprihvatljiva", komentirao je glavni tajnik NCAP-a David Ward.

Američka i meksička agencija za cestovnu sigurnost odlučila je na primjeru pokazati kakve su razlike između automobila na američkom i mesksičkom tržištu. Nissan Versa i Tsuru  se proizvode u meksičkim tvornicama, ali imaju dijametralno suprotne rezultate na testovima sigurnosti.

Versa je ostvarila 5 zvjezdica na NCAP-ovim testovima, dok je Tsuru ostvario notornu nulu.

U svrhu testiranja automobile su sudarili s polovičnim preklapanjem ukupnom brzinom od 129 kilometara na sat. Vozač u Tsuruu bi vjerojatno poginuo, zaključak je koji se nameće sam po sebi. Osim što u automobilu nema zračnih jastuka, gotovo svi glavni potpornji su puknuli i ušli u vozačev prostor.

Zaključak je da bi, čak i malo vjerojatnoj situaciji preživljavanja, vozač Tsuru bi doživio teške ozljede.

S druge strane, vozač u Versi bi doživio tek lakše ozljede upravo zbog snažnih standarda sigurnosti što ih američke vlasti nameću.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.