Dronovi s plakatima: Nevjerojatna nova reklamna strategija
Gužva nesnošljiva. Automobili praktički naslonjeni na automobile. Smog svuda oko vas. Odjednom vas iznenadi dron s reklamom za Uber. "Grad može biti vaš, a ne za 5,5 milijuna automobila", piše na jednoj reklami. "Vozite sami? Zbog toga i ne vidite vulkane", sarkastično komentira zagađanje zraka jedna druga reklame.
Takav prizor šokirao je vozače u Mexicu kada je Uber prije nekoliko mjeseci reklamirao UberPool, uslugu dijeljenja automobila među putnicima koji idu u istom smjeru.
Gotovo nevjerojatna i definitivno jedinstvena strategija prvi put je došla u medije prošlog tjedna kada je Bloomberg objavio članak o Uberovom nezaustavljivom rastu u Središnjoj i Južnoj Americi.
Glasnogovornik Ubera potvrdio je za Verge da su koristili dronove za reklamu, ali naglašava kako ne planiraju iskoristiti sličnu strategiju za reklamiranje po SAD-u.
Ipak, Popular Science piše da je moguće koristiti i dronove za reklamu. Sve dok je reklama dobro pričvršćena za letjelicu i sve dok leti iznad ljudi u automobilima koji pružaju razumnu zaštitu od pada letjelica, američke agencije za civilno letenje ne vide ništa loše u reklamiranju dronovima.
Postoji sasvim realna mogućnost da bi i druge kompanije mogle slijediti Uber i koristiti se novim načinima reklamiranja. Jeftino je, može se premještati i približiti ljudima i, barem zasad, svi govore o tome.