Gužva nesnošljiva. Automobili praktički naslonjeni na automobile. Smog svuda oko vas. Odjednom vas iznenadi dron s reklamom za Uber. "Grad može biti vaš, a ne za 5,5 milijuna automobila", piše na jednoj reklami. "Vozite sami? Zbog toga i ne vidite vulkane", sarkastično komentira zagađanje zraka jedna druga reklame.
Takav prizor šokirao je vozače u Mexicu kada je Uber prije nekoliko mjeseci reklamirao UberPool, uslugu dijeljenja automobila među putnicima koji idu u istom smjeru.
Gotovo nevjerojatna i definitivno jedinstvena strategija prvi put je došla u medije prošlog tjedna kada je Bloomberg objavio članak o Uberovom nezaustavljivom rastu u Središnjoj i Južnoj Americi.
Uber is using drones to advertise in Mexico as the startup plans to double its presence in Latin America by 2018 https://t.co/bOcIWJy5HW pic.twitter.com/SUdlkDlfU5
— Bloomberg Technology (@technology) October 14, 2016
Američki mediji zabrinuto su prenijeli vijest o Uberovoj novoj strategiji odmah preko granice. MIT Techonology Review piše da su dronovi smetali vozačima. "Uber je krenuo u ofenzivu, a to, čini se, uključuje ometanje vozača jatom dronova", napisao je Michael Reilly za Technology Review.
Glasnogovornik Ubera potvrdio je za Verge da su koristili dronove za reklamu, ali naglašava kako ne planiraju iskoristiti sličnu strategiju za reklamiranje po SAD-u.
Ipak, Popular Science piše da je moguće koristiti i dronove za reklamu. Sve dok je reklama dobro pričvršćena za letjelicu i sve dok leti iznad ljudi u automobilima koji pružaju razumnu zaštitu od pada letjelica, američke agencije za civilno letenje ne vide ništa loše u reklamiranju dronovima.
Postoji sasvim realna mogućnost da bi i druge kompanije mogle slijediti Uber i koristiti se novim načinima reklamiranja. Jeftino je, može se premještati i približiti ljudima i, barem zasad, svi govore o tome.