Facebook bi mogao omogućiti popuste za auto-osiguranje

Thinkstock
Osiguravajuća kuća želi dati popuste na auto-osiguranje ljudima koji im dopuste pregledavanje Facebook računa
Vidi originalni članak

Jeste kada pomislili da bi Facebook mogao koristiti još nečem osim razgovoru s davno izgubljenim prijateljima? E pa britanska osiguravajuća kuća Admiral Insurance odlučila je ponuditi mladim vozačima popuste na osiguranje ako dopuste pregledavanje Facebook objava.

Admiral Insurance pregledavat će objave korisnika Facebooka koji im to dopuste i na osnovu toga davati popuste za obavezno autoosiguranje. Pregledavat će, ili barem su planirali pregledavati, navike korisnika i tako odlučiti jesu li neki mladi vozači skloniji rizičnom ponašanju.

Organiziranima popusti

Primjerice, korisnici koje sustav prepozna kao dobro organizirane će ostvariti popuste. Takvi ljudi koriste kraće rečenice i dogovaraju sastanke s prijateljima u točno određeno vrijeme i mjesto, a ne u neko općenito vrijeme kao što je "večeras".

S druge strane, ako netko koristi puno uskličnika, često koristi "uvijek" ili "nikad" će teže ostvariti popust, piše britanski Guardian.

Inicijativa je trebala početi s radom u utorak navečer, a bila je namijenjena mladim vozačima i novim vlasnicima automobila. Svim potencijalnim korisnicima davali bi popuste, a najavili su i moguće širenje usluge i na dugogodišnje vozače.

Međutim, Admiral nije uspio pokrenuti tu uslugu. Barem zasad.

Nepremostivi Facebook

Najveću prepreku im postavlja upravo Facebook. Kako su iz službe za odnose s javnošću rekli za Ars Technicu: "Imamo jasne smjernice koje sprječavaju takvo korištenje informacija dobivenih od Facebooka. Korisničke račune Facebooka moguće je koristiti samo u svrhu potvrde identiteta. Naše shvaćanje je da Admiral planira ispitati korisnike o njihovim navikama i na taj način nuditi popuste".

Admiral već neko vrijeme koristi inovativan pristup auto-osiguranju tako što nude korisnicima postavljanje uređaja za praćenje navika vožnje. Analizom bi dugogodišnjim korisnicima ponudili niže cijene osiguranja ako bi uređaj bilježio pozitivne navike vožnje.

Posjeti Express