Tehno
390 prikaza

Facebook bi mogao omogućiti popuste za auto-osiguranje

Prestrašena žena za volanom
Thinkstock
Osiguravajuća kuća želi dati popuste na auto-osiguranje ljudima koji im dopuste pregledavanje Facebook računa

Jeste kada pomislili da bi Facebook mogao koristiti još nečem osim razgovoru s davno izgubljenim prijateljima? E pa britanska osiguravajuća kuća Admiral Insurance odlučila je ponuditi mladim vozačima popuste na osiguranje ako dopuste pregledavanje Facebook objava.

Admiral Insurance pregledavat će objave korisnika Facebooka koji im to dopuste i na osnovu toga davati popuste za obavezno autoosiguranje. Pregledavat će, ili barem su planirali pregledavati, navike korisnika i tako odlučiti jesu li neki mladi vozači skloniji rizičnom ponašanju.

Organiziranima popusti

Primjerice, korisnici koje sustav prepozna kao dobro organizirane će ostvariti popuste. Takvi ljudi koriste kraće rečenice i dogovaraju sastanke s prijateljima u točno određeno vrijeme i mjesto, a ne u neko općenito vrijeme kao što je "večeras".

S druge strane, ako netko koristi puno uskličnika, često koristi "uvijek" ili "nikad" će teže ostvariti popust, piše britanski Guardian.

Inicijativa je trebala početi s radom u utorak navečer, a bila je namijenjena mladim vozačima i novim vlasnicima automobila. Svim potencijalnim korisnicima davali bi popuste, a najavili su i moguće širenje usluge i na dugogodišnje vozače.

Međutim, Admiral nije uspio pokrenuti tu uslugu. Barem zasad.

Nepremostivi Facebook

Najveću prepreku im postavlja upravo Facebook. Kako su iz službe za odnose s javnošću rekli za Ars Technicu: "Imamo jasne smjernice koje sprječavaju takvo korištenje informacija dobivenih od Facebooka. Korisničke račune Facebooka moguće je koristiti samo u svrhu potvrde identiteta. Naše shvaćanje je da Admiral planira ispitati korisnike o njihovim navikama i na taj način nuditi popuste".

Admiral već neko vrijeme koristi inovativan pristup auto-osiguranju tako što nude korisnicima postavljanje uređaja za praćenje navika vožnje. Analizom bi dugogodišnjim korisnicima ponudili niže cijene osiguranja ako bi uređaj bilježio pozitivne navike vožnje.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.