Instagram ne 'šljivi' više riječi, želi samo emotikone

Thinkstock
Budući da na Instragamu više nitko ništa ne govori nego se svi služe emotikonima, ovo se čini kao logičan sljedeći korak
Vidi originalni članak

S obzirom da je u sve većem porastu korištenje emotikona na Instagramu, nije nimalo čudno da su vlasnici stranice odlučili, uz pomoć kompjutera, proučiti što točno znači koji znak.

U nekim zemljama mali žuti smajliji čine dio većine objava, što je zaintrigiralo mnoge da požele bolje razumjeti kako i zbog čega ih ljudi koriste.

Emotikoni su se prvi put pojavili u listopadu 2011. godine, kad ih je Apple dodao iOS tipkovnici, a uskoro su se pojavili u verzijama za androide. Danas gotovo polovica svih komentara i opisa na Instagramu sadrži sličice, te je od prije nekoliko dana za njih dodana posebna pomoć kad poželite dodati oznaku ljestve.

Instragramovci su počeli raditi na proučavanju mnoštva emotikona kojima raspolažu, kako bi otkrili što točno koji od njih predstavlja. A nadaju se i da će im u tom istraživanju pomoći i kompjuteri.

"Rijetko je dobivena takva privilegija da možete proučavati nastanak i razvoj novog jezika", napisao je programski inženjer iz Instagrama, Thomas Dimson i dodao: "Koristeći stojno učenje i prirodne tehnike obrade jezika, otkrit ćemo skrivenu semantiku emotikona."

Uz to što će tražiti koji emotikoni se obično koriste uz koje riječi, te koje riječi zamjenjuju koji emotikoni, pokušat će otkriti i koji emotikoni se najčešće koriste zajedno u kombinaciji. Primjerice, često zajedno idu sportski emotikoni, a smajlija koji kugla obično prati neko alkoholno piće. Također se često 'druže' torbice i cipele, te ronilačka odjela i podvodne životinje.

Na Instagramu su emotikoni univerzalni jezik izražavanja, dok internetski sleng, poput 'LOL'-a i 'xoxo' sve više izumire, piše Indipendent.

Zanimljivo je da je Instagram objavio i podatke o tome koje zemlje se najviše služe emotikonima. Tako sad znamo da 63 posto Finaca koristi emotikone, na drugom mjestui su Francuzi, a na trećem Britanci. Najlošije (od zemalja za koje postoje podaci) je prošla Tanzanija, jer se emotikoni pojavljuju u svega 20 posto njihovih objava.

Posjeti Express