'Nadmašili očekivanja za 40 % inovativnim formatom oglasa'
Online video oglašavanje raste godišnje po stopi od 21,9 posto, a video polako zamjenjuje statično desktop oglašavanje, rekli su predstavnici Imagine TV-a na trećem Digital Takeover meetupu u organizaciji 24sata. Navodeći kako takvi oglasi imaju puno bolji učinak od display oglašavanja, istaknuli su i da u Hrvatskoj također korisnici sve više gledaju online video, ali da brojni portali imaju jako malo vlastitog video sadržaja, bez čega nema ni oglasnog inventara.
Zbog toga su pokrenuli vlastitu produkciju u kojoj proizvode kvalitetan sadržaj i nude vlastitu platformu koja omogućava plasman video sadržaja i oglasa na neograničen broj portala i pozicija na svakom portalu, a zajedno s partnerima imaju doseg do 75 posto hrvatske internet populacije i to na premium pozicijama. Predstavili su i vlastite formate oglasa te primjere kampanja u kojima su imali i iznimno visok CTR.
Portal Express.hr u travnju je imao čak 305.710 jedinstvenih korisnika, što je izniman uspjeh u samo dva mjeseca, ali i odraz jedinstvene uredničke politike, istaknula je urednica Merita Arslani. Dodala je kako su na Expressu ponudili sadržaj koji nedostaje u digitalnom prostoru, a od ukupnog broja dnevnih tema čak 75 posto je sadržaj koji se proizvodi svaki dan, dok je četvrtina sadržaja iz printanog izdanja.
Istaknula je i kako su pokazali da mladi, tzv. generacija millenialsa žele čitati nešto više od same informacije te da njihova publika želi znati o kulturi, tehnologiji, društvenim fenomenima i ostalim kategorijama koje nisu vezane samo uz politiku, sport i showbusiness.
Ponašanje korisnika pokazalo je da su i komentari drugačiji te da na njihovim analizama, intervjuima i pričama koje objašnjavaju pozadinu raznih vijesti i afera komentari upravo proširuju te priče i dodaju i nove informacije.
Arslani je istaknula kako se u današnje vrijeme mora znati kome se obraća, a da oni komuniciraju prema generaciji koja će kroz neko vrijeme mijenjati Hrvatsku. "Uspjeli smo prepoznati kakav sadržaj nedostaje, zašto ga treba imati i kome se obraćamo", dodala je Arslani.
Saša Marković iz agencije Starcom predstavio je uspješnu kampanju za Samsungov telefon Galaxy S6, koju su ostvarili inovacijama unutar klasičnih formata online oglašavanja. Istaknuo je kako su ovdje imali izazov, a to je bio spoj lansiranja novog proizvoda, ali i kampanje koju su imali operateri vezano uz isti uređaj te su trebali kreirati mix launch i performance kampanje.
Za to su se odlučili i kreirati inovativni format koji će imati wow faktor te su spojili tri tipa bannera (takeover, video i wallpaper). Ovakvim spojem su nadmašili očekivani broj klikova za više od 40 posto, a CTR na ovakvom banneru bio je iznad 2 posto.
Mobilna kampanja premašila je pak očekivanja za 230 posto te je klijentu generirana dodatna vrijednost od 190.000 kuna.