Tehno
54 prikaza

'Nadmašili očekivanja za 40 % inovativnim formatom oglasa'

24 sata ekipa
Anto Magzan (PIXSELL)
Na trećem Digital Takeover meetupu Express.hr je objavio da se obraća novoj generaciji čitatelja, dok je Imagine TV predstavio vlastitu produkciju video sadržaja i oglasa

Online video oglašavanje raste godišnje po stopi od 21,9 posto, a video polako zamjenjuje statično desktop oglašavanje, rekli su predstavnici Imagine TV-a na trećem Digital Takeover meetupu u organizaciji 24sata. Navodeći kako takvi oglasi imaju puno bolji učinak od display oglašavanja, istaknuli su i da u Hrvatskoj također korisnici sve više gledaju online video, ali da brojni portali imaju jako malo vlastitog video sadržaja, bez čega nema ni oglasnog inventara.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.