Kako možete iskoristiti izlazak Snapchat-a na burzu u 3 laka koraka?

PR
Već nakon prvog dana trgovanja cijena po dionici je uspjela porasti na 29 dolara
Vidi originalni članak

Samo prije deset dana Snap, kompanija koja je kreirala popularni Snapchat-a, izašla ja na burzu sa najvećom inicijalnom ponudom od 2014. godine. Sa početnom cijenom dionice od 17 dolara, vrijednost kompanije dostigla je 3.4 milijarde dolara, čime su nadmašeni rezultati Google-a iz 2004. godine od 2.09 milijardi i Twitter-a iz 2013. od 1.9 milijardi. Već nakon prvog dana trgovanja cijena po dionici je uspjela porasti na 29 dolara čime je kompanija dostigla vrijednost od čak 30 milijardi dolara.

Svi čitaoci Express-a mogu iskoristiti Snap-ov izlazak na burzu u 3 jednostavna koraka:

  1. Kliknite na link ovdje

  2. Popunite prijavu

  3. Preuzmite 50 eura za trgovanje cijenom dionica Snap-a (takozvani CFD-i) i trgujte potpuno besplatno, a sav profit zajedno sa 50 eura možete podići nakog određenog obima trgovanja

 

Bez sumnje, uspjeh Snapchat-a će zavisiti od broja korisnika što je slučaj i kod drugih internet kompanija. U stvari, od kraja lipnja 2015. godine do kraja 2016. broj dnevno aktivnih korisnika Snapchat-a je narastao za čak 68%, sa 94 na 154 miliona. Ipak, izgledi budućeg rasta broja korisnika mogu predstavljati izazov nakon što je tokom druge polovice 2016. godine njihov broj porastao za mizernih 5 miliona što je bilo daleko ispod 15 miliona koji predstavljaju prosjek’, navode iz Fortrade-a.

  1. Brand Snap je trenutno vredniji od Twitter-a, Ferrari-a i American Airlines-a.

Posjeti Express