Voices
222 prikaza

Kako možete iskoristiti izlazak Snapchat-a na burzu u 3 laka koraka?

PR fotografija
PR
Već nakon prvog dana trgovanja cijena po dionici je uspjela porasti na 29 dolara

Samo prije deset dana Snap, kompanija koja je kreirala popularni Snapchat-a, izašla ja na burzu sa najvećom inicijalnom ponudom od 2014. godine. Sa početnom cijenom dionice od 17 dolara, vrijednost kompanije dostigla je 3.4 milijarde dolara, čime su nadmašeni rezultati Google-a iz 2004. godine od 2.09 milijardi i Twitter-a iz 2013. od 1.9 milijardi. Već nakon prvog dana trgovanja cijena po dionici je uspjela porasti na 29 dolara čime je kompanija dostigla vrijednost od čak 30 milijardi dolara.

Svi čitaoci Express-a mogu iskoristiti Snap-ov izlazak na burzu u 3 jednostavna koraka:

  1. Kliknite na link ovdje

  2. Popunite prijavu

  3. Preuzmite 50 eura za trgovanje cijenom dionica Snap-a (takozvani CFD-i) i trgujte potpuno besplatno, a sav profit zajedno sa 50 eura možete podići nakog određenog obima trgovanja

 

Bez sumnje, uspjeh Snapchat-a će zavisiti od broja korisnika što je slučaj i kod drugih internet kompanija. U stvari, od kraja lipnja 2015. godine do kraja 2016. broj dnevno aktivnih korisnika Snapchat-a je narastao za čak 68%, sa 94 na 154 miliona. Ipak, izgledi budućeg rasta broja korisnika mogu predstavljati izazov nakon što je tokom druge polovice 2016. godine njihov broj porastao za mizernih 5 miliona što je bilo daleko ispod 15 miliona koji predstavljaju prosjek’, navode iz Fortrade-a.

  1. Brand Snap je trenutno vredniji od Twitter-a, Ferrari-a i American Airlines-a.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.