Odrastao je sa zečicama, a sad na njima mora zaraditi
Dobiti u nasljedstvo moćni brend kao što je Playboy može biti veliko prokletstvo. Vjerojatno o tome i danas razmišlja 26-godišnji Cooper Hefner, čiji je otac Hugh Hefnera preminuo još 2017., u 91. godini.
Cooper je jedini od četvero Hefnerove djece koji se prihvatio nezahvalnog posla da stane na čelo Playboyevog carstva koje je Hefner stariji pokrenuo prije 65 godina, stavljajući na naslovnicu oskudno odjevenu Marylin Monroe. No, obnažene djevojke zapravo su bile samo ukras sadržaju koji je nudio mnogo više. U 'Playboyu' su se afirmirali ili su s redakcijom surađivali već tada svjetski poznati pisci poput Johna Steinbecka, Jacka Kerouaca, Arthura C. Clarka, Johna Updikea i plejade drugih.
Osim toga, magazin je stvoren u vrijeme poslijeratnog ekonomskog uzleta, sveopćeg optimizma i vjere u bolju budućnost, ali i u moralnom smislu - čednim vremenima kad se golotinja nije mogla vidjeti ni u kinu, ni na televiziji, a naročito ne u novinama.
Za razliku od Coopera Hefnera, Hugh nije imao što izgubiti. 'Playboy' je pokrenuo novcem posuđenim od vlastite majke. Cooper danas, ukoliko što hitnije ne pronađe novu formulu za privlačenje publike, može izgubiti sve - a prema Forbesu to je oko 55 milijuna dolara.
U doba interneta koji nudi sve što ljudski um može zamisliti, Cooper teško da može izmisliti nešto novo. Njegov otac imao je za to prostora, pa se Playboy Enterprises bavio i snimanjem filmova, tv-serijala, ali i zahvaljujući Hughu Hefneru, proizvodnjom skandala te raskalašenim partyjima u svojoj slavnoj rezidenciji, po kojoj su skakutale 'Playboyeve' zečice i svi koji su nešto značili u javnom životu Amerike.
Cooper ima veliki problem i s karizmom, pa iako to vješto prikriva fotografirajući se kraj privatnog jeta, okružen ljepoticama u donjem rublju, teško da ne pati od kompleksa manje vrijednosti u odnosu na svog pokojnog oca kojeg teško da će nadmašiti.
Da se nešto zbiva s 'Playboyem' piše ovih dana i The Washington Post. Autor se osvrnuo na pokušaje da se nešto učini s uređivačkom politikom magazina koji već odavno vapi za osvježenjima i koji se više ne obraća samo zalizanim poslovnjacima s aktovkama, nego i mladim i uspješnim biznismenima sa slušalicama u ušima i mobitelima u džepu, zapravo Cooperovim vršnjacima, za koje su pak istraživanja pokazala da ni približno nisu zainteresirani za seks kao što su to, u njihovim godinama bili njihovi očevi ili djedovi.
"Bavili smo se čak i snimanjem twerk-videa."
Potvrdio je tako da je brend doista skrenuo s ustaljenog kolosijeka i da traži rješenja za 21. stoljeće. Još 2015. godine Playboy je zaključio da više neće objavljivati aktove i na taj se način želio izdvojiti od konkurencije poput 'Penthousea'.
"To je točno suprotno svemu onome što 'Playboy' čini 'Playboyem". Ja sam pak uvjeren da se ne bismo trebali ispričavati zbog seksa", govori danas Cooper.
“Mi doista nismo generacija koja je svoju muškost spoznala prvi put kad je ocu kriomice otela 'Playboy'. Prva iskustva stekli smo na internetu gledajući video u visokoj rezoluciji", govori Cooper koji i sam pokušava pronaći put do nove publike.
Stoga je, čim je preuzeo 'Playboy', na naslovnici objavio i obnaženu vlastitu djevojku - glumicu Scarlet Byrne, poznatu po ulozi Pansy Parkinson u "Harryju Potteru".
No, problem je i taj što se uz ime njegovog brenda usko veže i ime predsjednika Donalda Trumpa i filantropa i republikanskog financijera Elliotta Broidya jer su obojica imali afere s Playboyevim ljepoticama. Baš prije mjesec dana saznalo se da je Broidy morao, slično kao i nedavno Trump, potpisati tajni ugovor s jednom od zečica kojoj je platio za šutnju.
Cooper ne preže i od drastičnih promjena u estetskom smislu.
"Prije pet godina 'Playboy' je bio tvornica iz koje su izlazili redom isti proizvodi - izblajhane plavuše, riđokose i skalpel-dizajnirane djevojke."
Za razliku od njih, Playmate 2018. je postala hipsterica Nina Daniele rođena u Bronxu, ali s gracioznošću Penelope Cruz. A da su spremni na korjenite promjene pokazali su prošle jeseni kad su na naslovnicu stavili francuski model Ines Rau prvu transrodnu Playmate.
Krilatica 'Razonoda za muškarce' na naslovnici je prvi put zamijenjena krilaticom 'Razonoda za sve', a dolazak novog izvršnog urednika Jamesa Rickmana novinu je iz preuglađenog glamura gurnuo u - kako neki opisuju - naturalizam.
Iako je već jednom napustio poslovne partnere nezadovoljan uređivačkom politikom, Coopera su ipak pozvali natrag. Ne zato jer je Hefnerov sin, nego zato jer vjeruju da on ipak ima ideju kako bi magazin trebao izgledati na početku 21. stoljeća, a osim toga, silno je volio oca i želi brendu vratiti ugled i moć kakvu je uživao prije 30-ak godina.