Pozvali naše tvrtke da grade u Dubaiju
Sajam ATM (Arabian Travel Market) održava se od 22. do 25. travnja u Dubaiju i jedan je od najvažnijih za arapska tržišta - na njemu se očekuje oko 40.000 turističkih djelatnika i dužnosnika iz cijelog svijeta, a procjenjuje se da se tijekom sajma ugovore poslovi vrijedni oko 2,5 milijarde američkih dolara.
Sajam ATM obišli su i ministar turizma Gari Cappelli te direktor HTZ-a Kristjan Staničić, koji su se tom prilikom susreli s tamošnjim državnim dužnosnicima te brojnim partnerima na tržištu UAE, predstavnicima svjetskih aviokompanija i touroperatora poput Emiratesa, FlyDubaia, Thomas Cooka Indija i drugima, ističu iz Glavnog ureda HTZ-a.
Ministar Cappelli u razgovoru s ministricom za međunarodnu suradnju i izvršnom direktoricom EXPO 2020. Dubai Reem Al Hashimy istaknuo je da će Hrvatska, prvi put nakon 2010., ponovo sudjelovati na EXPO-u 2020. te da je to velika priliku za Hrvatsku, što je prepoznala i hrvatska Vlada.
"EXPO u Dubaiju je više od izložbe, tu se otvaraju brojne prilike za gospodarsku i kulturnu suradnju, a namjera nam je da se uoči EXPO-a otvori Generalni konzulat te moguće i predstavništva HTZ-a i HGK, čime bi se dao veliki zamašnjak čitavom gospodarstvu", ocijenio je Cappelli.
Ministrica Al Hashimy kazala je da postoji interes za zajedničke projekte i uspostavljanje jače gospodarske suradnje između dvije zemlje, pogotovo u građevini, te da i hrvatske tvrtke sudjeluju u izgradnji paviljona za EXPO Dubai 2020., prenosi se u priopćenju.
Direktor HTZ-a nastup na sajmu ATM i promociju na tržištu UAE te suradnju s ključnim partnerima ocijenio je strateški važnim za hrvatski turizam.
"Povezivanje Hrvatske i UAE ima višestruke efekte za turizam i gospodarstvo te i u tom kontekstu do posebnog izražaja dolaze uspostavljene i dobro popunjene aviolinije Emiratesa i FlyDubaija koje spajaju Dubai sa Zagrebom i Dubrovnikom. Time se otvaraju i mnoga druga daleka tržišta, poput Južne Koreje, Japana, Tajvana, Australije, Novog Zelanda, Afrike i drugih, koja su nam važna i za jačanje pred i posezone, a time i konkurentnosti turizma", ističe Staničić.
Cappelli i Staničić u Dubaiju su se sastali i s izvršnim direktorom Uprave za turistički i trgovinski marketing u Dubaiju Helal Al Marriem, koji je hvalio hrvatski pristup razvoju turizma te istaknuo da im je Hrvatska poslužila kao model za izradu strategije za osvajanje turističkih tržišta Južne Koreje i Japana.
Staničić se susreo i s Waleedom I. Sobeaeiom, predsjednikom putničke i turističke komore Saudijske Arabije i generalnim managerom međunarodne putničke grupacije iz Riyadha, koji u svibnju sa svojim timom dolazi u Hrvatsku kako bi se upoznali s hrvatskom turističkom ponudom.
Dobre vijesti su čuli i od predstavnika najvećeg touroperatora Thomas Cook Indija, koji su zainteresirani za ulaganja u razvoj ponude prema hrvatskim destinacijama, zbog čega je dogovoreno da njihovi ključni predstavnici krajem godine dođu na studijsko putovanje u Hrvatsku.
Po podacima Glavnog ureda HTZ-a, prošle je godine Hrvatsku posjetilo nešto više od osam tisuća turista iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, koji su ostvarili više od 23 tisuće noćenja, što u porasti za 78 odnosno 72 posto u odnosu na 2016. godinu, a pozitivni trendovi nastavili su se i u prvim mjesecima ove godine.