Život je dobar - ova rečenica postala je milijunski biznis
Još su davne 1990. godine u šali rekli kako će "ići tamo gdje ni jedan čovjek nije otišao ranije". Nisu mislili, a ni htjeli, otkriti neku novu planetu, zemlju ili nešto slično, već su željeli svoj optimizam podijeliti sa svijetom. I to su uspjeli, i na tome unosno zarađuju.
Dvojica braće tada sigurno nisu očekivali kako će danas zarađivati (godišnje) više od 100 milijuna dolara i to zahvaljujući običnim T-shirt majicama.
Bert i John Jacobs, najmlađi su od šestero braće, a odrasli su u tipičnoj, štedljivoj obitelji u Needhamu, u Massachusettsu.
Njihov život obilježio je obiteljski optimizam, a rečenica koju bi im postavila majka kad bi se nakon ulične igre vratili doma na večeru, inspirirala je njihov poslovni put, piše Business Insider.
"Recite mi nešto dobro što vam se dogodilo danas".
I činila je to uvijek tako, i poticala svoju djecu da umjesto o ružnim i lošim stvarima, pronađu u životu nešto dobro i pričaju o pozitivnim stvarima.
No oni su naslijedili majčin optimizam.
Braća Jacobs, Bert i John, 1989. godine dizajnirali su svoju prvu majicu i prodali ju na ulicama Bostona. Tada su bili 20-godišnjaci.
"Htjeli smo zaraditi za život s umjetnošću", rekao je Bert Jacobs i dodao kako im je svijet likovne umjetnosti izgledao zastrašujuć, a "umjetnost na majicama bila je čvrsto na zemlji", piše CNN.
U 90-ima su na istočnoj obali SAD-a od vrata do vrata prodavali svoje majice s posebnim dizajnom. Četiri godine nakon nisu se mogli pohvaliti velikim uspjehom, a ni zaradom, jer su imali samo 78 dolara zarađenih od prodaje njihovih majica.
"Razmišljali smo da odustanemo", rekao je Bert Jacobs.
Mnogi su tada govorili kako su neozbiljni, a njihova majka je čak savjetovala Bertovoj djevojci da ga ostavi.
"Uskoro će imati 30 godina, a još živi u kombiju kojeg dijeli s bratom", rekla joj je njihova majka.
Put iz Kalifornije u Boston trebao im je dati odgovor na pitanje što će učiniti sa svojim životima. Organizirali su tulume za prijatelje na kojima su im predstavljali svoje ideje za majice. Na jednoj od takvih zabava sinula im je ideja, o čovjeku koji je sretan unatoč onome što mu se događa.
Počeli su razmišljati o tome je li moguće optimizmom i pozitivnim porukama preokrenuti stvari. Došli su tada do slogana "Life is Good" i isprintali ga na njihove majice. 1994. godine kreirali su nasmiješenog Jakea i stavili ga na majice uz slogan "Life is Good". Na uličnom sajmu u Cambridgeu, Massachusettsu, svih 48 majica prodali su u roku od sat vremena.
Bila je to prava prekretnica koja im je u tri godine donijela zaradu od milijun dolara.
Danas je Life is Good brand s godišnjim prihodom od 100 milijuna dolara. Uz majice prodaju i niz drugih proizvoda poput pidžama, raznih dodataka i proizvoda za uređenje doma.
"To je potvrdilo sve čemu smo se nadali, da ljudi žele biti okruženi nečim pozitivnim", naglasili su.
Njihova kompanija nudi preko 900 različitih proizvoda u 14 kategorija. Njihov je cilj i dalje isti - umjetnošću širiti optimizam, raditi strastveno za zajednicu i društvo te sudjelovati u radu raznih neprofitnih organizacija. I dalje su vlasnici kompanije i njom upravljaju. Sjedište je u Bostonu i zapošljavaju 178 ljudi. Njihovi se proizvodi mogu kupiti u više od 4500 trgovina u SAD-u i Kanadi i u 30 zemalja diljem svijeta, piše Forbes.
Koliko su zaradili prošle godine nije poznato, no rekli su kako im je poslovanje u "zdravom stanju". 10 posto svojih prihoda doniraju humanitarnim organizacijama koje pomažu djeci.
I dalje im je cilj svijetom širiti poruke optimizma.
"To je naša misija koja se danas čini potrebnija nego ikad", zaključuje Bert.
Prije nekoliko godina izdali su i knjigu Life is Good: The Book/ How to Live with Purpose and Enjoy the Ride, u kojoj su ispričali priču o svojem početku, obitelji, željama i snovima. Od teškog početka, prodaje majica od vrata do vrata i života u kombiju. Niz odbijanja doživjeli su prije nego su došli do poznatog slogana. U početku im nije bilo lako, prisjećaju se, a i morali su puno učiti o poslu.
Uživaju u obiteljskom biznisu i dobro surađuju. Odnos je pun smijeha ali nekad i ljutnje.
"Ostvarenje našeg cilja nadilazi sve to. Ljubav i duboko povjerenje znači da možemo uvijek računati jedan na drugog", rekla su složna braća.
Kada su ih pitali što im je važno u njihovoj kompaniji i kod zaposlenika rekli su kako je najvažniji otvoren um.
Složna braća prošla su težak put i na njemu zadržala svoj, majčin optimizam. A on im je pomogao da budu uspješni i da pokažu kako optimizam može biti i dobar izvor zarade. I zato im je i posao izvor zabave, a kako kažu to bi trebao biti i svima.
"Smanjite liniju između rada i igre. Nismo roboti, a humor i zabava nisu namijenjeni samo slobodnim vikendima. Unesite smijeh i pozitivnu energiju u vaš dnevni posao, a posao će biti ne samo ugodniji, već će biti i produktivniji. Uživajte u vožnji, pa će uživati i vaši kolege", poručuju.