Možete li pogoditi što reklamiraju? Oglasi su dokaz da seks prodaje

Hunky Dorys/Screenshot
Loš ili dobar, puno seksa ili bez njega - seks je uvijek povod za priču i ono što ljude zanima, a to dobro znaju oglašivači koji to koriste da bi prodali sve - od čipsa do dezodoransa i automobila. Pogledajte ove oglase i pokušajte pogoditi što prodaju
Vidi originalni članak

Navikli smo da razgolićena tijela prodaju gelove za tuširanje, kondome i donje rublje, no neke su marketinške tvrtke na vrlo inovativan način dokazale kako se seks može "pogurati" u baš sve, a samim time i privući pažnju na proizvod. Pogledajte neke od bizarnih, ali i domišljatih načina reklamiranja:

Zgodna žena u donjem rublju, sugestivne poze i sa štiklama na kauču - što tvrtka želi prodati?Nije riječ o donjem rublju, cipelama, kao ni proizvodima za njenu lijepu kosu - radi se o humanom oglasu koji ima plemenit cilj, pozvati ljude da doniraju svoje organe nakon smrti kako bi nekom drugom spasili život.

No, nije samo ideja duhovita, još je bolji natpis reklame i poruka koju šalje - "Postajanje donorom organa je najvjerojatnije jedini način da uđete u nju". Provokativno, ali i pametno, zar ne?

Dekoltirana majica ispod koje se naziru bradavice, reklamira li se plastični kirurg za grudi, sama majica ili prašak za pranje?

Ništa od toga, tvorac reklame je poznati proizvođač automobila, tvrtka Škoda. Oni su na vrlo zanimljiv način željeli prikazati kako njihov najnoviji automobil ima nevjerojatan sustav hlađenja s dvije zone, što se lako može primijetiti po bradavicama koje govore da je ženi na fotografiji hladno.

Ako ste pomislili da se reklamira sportska odjeća, određeni sport ili čak dezozorans, u krivu ste.

Reklama na kojoj piše "Još buljite?" te otkriva par vrlo privlačnog poprsja mlade žene u sportskom žaru zapravo je oglas koji prodaje čips.

Još jedan impresivan dekolte nije reklama za grudnjak, mada ove grudi gotovo neprirodno stoje u zraku. Što su htjeli reklamirati?

Riječ je o liniji proizvoda za kosu poznate tvrtke Pantene, no rijetko je tko vjerojatno na fotografiji primijetio kosu.

Gaćicama su se nekoć znale mijenjati gume ako bi popustile, no danas se naprosto kupe nove. Od čega bi to mogle padati gaćice, što se reklamira?

Riječ je o muškom dezodoransu Axe s porukom - tako je seksi da će žene same spuštati gaćice pred onim tko ga nosi.

Obla guza u prvom planu, no i neobična ograda koja se "zapiknula" u nju dok se kratka suknjica podigla. Ne reklamira se ograda, kao ni anticelulitna ili depilacijska krema.

Riječ je o provokativnoj reklami Marca Jacobsa, iako ne postoji nikakva logična poveznica sa samom reklamu.

Ako netko stavi sladoled u reklamu, logično je da će reklamirati sladoled.

No, ovo je još jedna reklama koja koristi seks kao adut, a tvorac je tvrka Old Spice. Poruka je, slično kao i kod Axea, to da će vas žene poželjeti "polizati" ako na sebe stavite njihov dezić.

Jedna od zanimljivih reklama koja koristi seks za promicanje pozitivnih ciljeva je ona naših južnih susjeda. Ženska obla guza u prvom planu kako se naginje ne otkriva o čemu bi u reklami moglo biti riječ.

Zapravo se radi o oglasu Gradskog vijeća Beograda, koji oglasom šalje poruku "čistite ita svog psa da bi grad bio čišći i ljepši".

Gdje god pogledaš - u ovoj verziji grudi. Ili ipak ne?

Ideja tvorca reklame je da grudi budu simbol zračnih jastuka u novom Mercedesu S klase.

Posljednja i pomalo brutalna, a svakako seksistička reklama je ona tvrtke Ford. Vrlo brzo nakon objave oglasa Ford je povukao reklamu te se ispričao u svoje ime te reklamne kompanije koja ju je osmislila.

Slavan talijanski političar koji u svom prtljažniku prevozi tri zavezana komada duhovit je način otkrivanja zavidne veličine samog prtljažnika.

Posjeti Express