Loš ili dobar, puno seksa ili bez njega - seks je uvijek povod za priču i ono što ljude zanima, a to dobro znaju oglašivači koji to koriste da bi prodali sve - od čipsa do dezodoransa i automobila. Pogledajte ove oglase i pokušajte pogoditi što prodaju
Navikli smo da razgolićena tijela prodaju gelove za tuširanje, kondome i donje rublje, no neke su marketinške tvrtke na vrlo inovativan način dokazale kako se seks može "pogurati" u baš sve, a samim time i privući pažnju na proizvod. Pogledajte neke od bizarnih, ali i domišljatih načina reklamiranja:
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
da je bilo 10 sisa kupio bih S-klasu.. ovako ću i dalje voziti Ladu