"Agencije ne znaju koristiti influencere"

Luka Stanzl (PIXSELL)
Ugledni marketinški stručnjak pojašnjava koliko se pogrešno koristi utjecaj popularnih ljudi na društvenim mrežama
Vidi originalni članak

Philip Brown iz londonske agencije Come Round otvorena je osoba. Na konferenciji Dani komunikacija u Rovinju, otvoreno je rekao da brojne agencije i kompanije totalno pogrešno koriste influencere, popularne osobe na društvenim mrežama koje mogu promovirati određenu tvrtku ili proizvod.

Počeo je čak od pojma influencer. Po njegovom mišljenju, svatko tko utječe na vas može biti influencer, pa bilo to i vaša mama. S druge strane, ljudi koji jesu doista popularni na društvenim mrežama, predstavljaju ogroman potencijal, ali jako često ih krivo koriste.

"Ti ljudi nisu hodajući plakati", ponavljao je Philip. "Razgovarao sam s jednom kompanijom koja mi se požalila da određeni influencer ima gotovo nikakav učinak. Kad su mi pokazali o kome je riječ i kad sam vidio da je ta ista osoba promovirala šest različitih kompanija, odmah sam im rekao u čemu je problem. Ti ljudi nisu hodajući plakati", rekao je Brown okupljenoj publici.

On sam kaže da još uvijek postoji jako puno nerazumijevanja kad je riječ o influencerima. S jedne strane, kompanije i agencije žele mjerljive rezultate i to odmah. S druge strane, osobe imaju najveći učinak kad ih se pusti mjesecima ili čak i dulje da predstave neki proizvod ili uslugu.

"Velika je greška govoriti samo o brojkama. Većinu zanima samo koliko sljedbenika na društvenim mrežama ljudi imaju, a ja bih rekao da je to potpuno pogrešno. Razgovarao sam s jednim direktorom, ne bih sad o imenima, koji je razmatrao hoće li ponuditi ugovor osobi koja ima manje ili osobi koja ima više od 1.000 sljedbenika. U tom trenutku on reče 'Pa moja kćer ima više od 1.000 sljedbenika", prepričava Brown anegdotu kako bi ilustrirao da influenceri su baš to. Osobe kojima tisuće ljudi vjeruju i poslušat će. Kćer spomenutog direktora nema takav utjecaj. Njen savjet koju šminku kupiti vjerojatno neće nitko poslušati.

Upravo u tome se ogleda najveći utjecaj influencera. Oni mogu ponuditi predstaviti određeni proizvod i to s dosta velikim uspjehom, ali treba im dati vremena da rade. Trebaju se više posvetiti samo jednoj stvari i to dugoročno, ali u današnjem svijetu, kad sve mora biti odmah, teško je nagovoriti oglašivače da imaju povjerenja u influencere.

Posjeti Express