Voices
401 prikaza

"Agencije ne znaju koristiti influencere"

Philip Brown drži predavanje na Danima komunikacija
1/3
Luka Stanzl (PIXSELL)
Ugledni marketinški stručnjak pojašnjava koliko se pogrešno koristi utjecaj popularnih ljudi na društvenim mrežama

Philip Brown iz londonske agencije Come Round otvorena je osoba. Na konferenciji Dani komunikacija u Rovinju, otvoreno je rekao da brojne agencije i kompanije totalno pogrešno koriste influencere, popularne osobe na društvenim mrežama koje mogu promovirati određenu tvrtku ili proizvod.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.