Talijanska banka UniCredit, inače vlasnik Zagrebačke banke, potvrdili su Wall Street Journalu da su odustali od oglašavanja na Facebooku zbog skandala s Cambridge Analyticom. Takvu informaciju priopćio je Jean-Pierre Mustier, inače šef UniCredita, odgovarajući na pitanje novinara povezano s jednom drugom kontroverzom Facebooka.
Prije nekog vremena je, naime, izišla u javnost informacija da je američki tehnološki gigant tražio od banaka da im prodaju detaljne podatke o ponašanju klijenata. Između ostaloga je Facebook tražio podatke o povijesti transkacija karticama i stanje na računu klijenata kako bi svojim korisnicima ponudili nove usluge.
"UniCredit je prestao s oglašavanjem na Facebooku zbog nedavnih incidenata i njihovog odgovora na spomenute događaje", kazao je Mustier i dodao da neće koristiti Facebook za oglašavanje sve dok amerikanci ne podignu svoj etički standard.
![Zagrebačka banka | Author: Marko Prpić/PIXSELL](/media/img/3b/f0/105c8b4eb3acc183cb2a.jpeg)
Treba imati na umu da je Facebook, uz Google, daleko najveća platforma za oglašavanje na čitavom svijetu i zbog toga je takva odluka pomalo iznenađujuća. Otkako se ispostavilo da je Cambridge Analytica neprimjereno koristila podatke o korisnicima Facebooka kako bi utjecali na izbore, jako puno tinte se prolilo o moralnosti takvih postupaka. Ono o čemu se nije pisalo, jer se nema o čemu pisati, su oglašivači koji su rekli da neće koristiti tu platformu.
Uzmimo za primjer izvješće Pathmaticsa, tvrtke za prikupljanje podataka o ponašanju u digitalnom svijetu. Objavljeno krajem ožujka ove godine donosi dosta žestoku tvrdnju da je samo sedam od tisuću najvećih oglašivača na Facebooku odustalo od korištenja platforme. Dvije kompanije, AthenaHealth i Mojoness, rekli su da odustajanje od oglasa na Facebooku nema veze s Cambridge Analyticom i čitavim tim kuršlusom dok ostalih pet nije odgovorilo na pitanje analitičara.
Osnivač jedne marketinške agencije kazao je da CA stvara problem Facebooku, ali ne i brendovima koji se na Facebooku oglašavaju. "Trenutačno ne postoji nikakva poveznica između kontroverzi i načina na koji tvrtke koriste Facebook", kazao je Josh Von Scheiner, osnivač agencije VonShine Industries.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Dobrodošli na najbolju stranicu sex dating ==>> Sexydrom.com