12. izdanje Ferratum međunarodnog istraživanja o navikama potrošaća koje uključuje pitanja vezana uz pandemiju COVID-19, potrošnju i financijske planove
Objavljeni su rezultati Ljetnog barometra™ 2020 Ferratum grupe, čime je istraživanje uspješno završeno, već po dvanaesti put uzastopno, u čemu je sudjelovala i Ferratum Hrvatska.Gotovo 15.000 kućanstava, u 11 međunarodnih zemalja, sudjelovalo je u ovogodišnjem dvostrukom istraživanju ponašanja potrošača u narednim ljetnim mjesecima. Podaci uključuju odgovore na pitanja kako je pandemija COVID-19 utjecala na njihov život i potrošačke navike, na što su tijekom izolacije trošili najviše novaca, kakvi su im planovi u narednim mjesecima te kako su upravljali financijama. Raspitali smo se i o kupnji putem interneta i njihovom omiljenom načinu plaćanja te čega se najviše boje kada je u pitanju COVID-19.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.